5 motive pentru a-ti amplasa un infokiosk informational in locatia ta

INFOKIOSK

De-a lungul timpului, tehnologia a avansat foarte mult si le-a oferit oamenilor posibilitatea de a accesa informatii rapid, de a face plati online, de a comanda un produs sau, pur si simplu, de a interactiona cu prietenii. De altfel, tot mai multe companii care au activitate in offline au integrat servicii digitalizate. Fie si-au lansat un site online, fie au creat o pagina de social media, rolul final a fost de a le oferi informatii intr-un mod interactiv si accesibil clientilor.

Un alt instrument de a interactiona cu clientii si de a le oferi mai multe informatii despre serviciile tale este infokiosk-ul digital, care poate fi amplasat chiar in interiorul locatiei tale. Infokiosk-urile sunt solutii digitale de a oferi clientilor informatii si de a le facilita interactiunea cu brandul. Tehnologia avansata si ecranul tactil le permite utilizatorilor sa acceseze rapid si simplu un meniu customizat, compatibil cu serviciile companiei tale, prin care pot efectua plati sau pot afla mai multe informatii.

De ce este importanta interactiunea cu clientii?

Modul cum comunici si interactionezi cu consumatorii determina modul in care clientul percepe compania si produsele sau serviciile tale. Este necesar sa iti promovezi compania la fiecare pas si acest lucru nu implica doar momentele cand interactionezi fizic cu clientul. Este extrem de util sa le arati clientilor ca serviciile tale sunt cele mai bune in comparatie cu ce ofera competitia.

Infokiosk-ul – un instrument de interactiune cu clientii tai

Un astfel de dispozitiv te ajuta sa interactionezi cu clientii, sa iti expui informatiile mai repede si mai simplu, avand siguranta ca vor fi vizualizate. Un simplu video despre noua campanie poate ajunge la sute de oameni, care chiar sunt interesati de serviciile si produsele tale.

Spre exemplu, daca amplasezi un astfel de infokiosk intr-un aeroport, pe langa informatii despre zboruri, mijloace de transport de la aeroport, poti pune reclame si recomandari de produse. Aeroportul este vizitat de mii de oameni si este un loc ideal pentru promovare. Timpul de asteptare intre zboruri este, de multe ori, prielnic pentru a citi si a obtine informatii.

Ce trebuie sa iei in considerare atunci cand integrezi un infokiosk in locatia ta?

Dintr-o gama larga de astfel de dispozitive digitale si optiuni de infokiosk-uri, trebuie sa iei in considerare mai multi factori. În felul acesta vei sti sigur ca dispozitivul se potriveste companiei tale si le ofera o experienta completa clientilor. Mai jos sunt cateva intrebari pe care este bine sa ti le pui inainte de a lua aceasta decizie:

  •      Am un spatiu llimitat pentru a-mi afisa produsele si serviciile sau infochiosc-ul poate fi customizat?
  •      Ce avantaje ar avea clientii mei daca le ofer acest dispozitiv?
  •      As putea sa imi personalizez acest infokiosk in functie de locatia mea?
  •      Ce as putea sa mai adaug in meniu pe langa prezentarea serviciilor, oferirea de informatii utile clientilor?
  •      Unde as putea sa amplasez infochiosc-ul pentru mai multa vizibilitate?
  •      Sunt incluse serviciile de montaj si mentenanta?

Aceste intrebari reprezinta un punct strategic de diferentiere fata de competitie. Adreseaza aceste intrebari, dar si altele la care nu ai raspuns, echipei EasyPay System. Cu siguranta, vor te vor ajuta cu informatii de care tu ai nevoie pentru a te convinge ca este o alegere potrivita.


WEBSITE: www.easypaysystem.ro

TELEFON: 0753.999.918