4 comedianti de stand up in campania “Colindatorii” pentru Timisoreana semnata de GreenPixel

Sub sloganul “La traditii vechi, colindatori noi”, campania propune un raspuns inedit la brief-ul Timisoreana pentru o comunicare de traditii de sarbatori cu specific regional.

Comediantii de stand-up Dan Badea, Sorin Parcalab, Cosmin Nedelcu si Catalin Bordea interpreteaza cate un personaj reprezentativ pentru o zona a Romaniei, capitalizand pe stereotipurile cu care toti suntem obisnuiti.

Campania este construita ca o experienta in 3 episoade, integrate intr-o aplicatie Facebook prin care utilizatorii pot personaliza (prin augmented video) urarile facute de cei 4 artisti, inainte de a le trimite prietenilor. Utilizatorii descopera intreaga poveste prin intermediul a 7 filme distribuite prin aplicatie si mai multe canale (Youtube, Trilulilu etc).

“Ne-am propus sa oferim o poveste, un joc si o bucurie de sarbatori. De aceea, am aplicat o serie de principii de gamification in campanie, dezvaluind intreg continutul exclusiv pe masura ce utilizatorii completeaza experienta” a declarat Marius Deak, fondatorul si directorul de strategie GreenPixel.

“Cu aceasta campanie, Timisoreana duce discursul traditiilor romanesti intr-o zona noua, mai amuzanta si moderna, pastrand in acelasi timp valorile de baza ale brandului. Astfel, ne propunem sa fim parte integranta din traditionalele urari de sarbatori ale consumatorilor nostri” a declarat Mihai Paduraru, Digital Specialist Timisoreana.

Chiar din primele 48 de ore ale lansarii campaniei, atat povestea cat si urarile s-au s-au propagat viral, aplicatia strangand peste 7,000 de noi fani pe Facebook si peste 7.000 de vizualizari ale primului episod doar pe canalul de Youtube.

Echipa implicata in proiect este compusa din: Marius Deak, Raluca Isipciuc, Alexandru Ionescu, Bogdan Dinu, Eliza Cotabita, Mirel Cumpanas si Oana Subtirica (din partea GreenPixel) si Cristina Gherman, Mihai Paduraru si Marius Vechiu (din partea Timisoreana).

***

Despre GreenPixel

GreenPixel este una dintre cele mai vechi si respectate agentii de digital marketing din Romania, fondata in 1999 de catre Marius Deak sub sloganul “Rezultatele conteaza”.

Pe parcursul celor aproape 14 ani de activitate, agentia a ramas constanta in identitate si filosofie, reflectand aceste valori in cele peste 300 de proiecte realizate pentru: Connex/Vodafone, Ursus Breweries, Tarom, Banca Romaneasca, FashionDays, Sanoma Hearst, Romtelecom, Rompetrol, Unicef, Ringier, ING, Fabryo, Pepsi, Unilever si multi altii.

Cu un portofoliu impresionant de proiecte de referinta pentru mediul online romanesc si un palmares de premii locale si internationale (care includ de 3 ori titlul de agentia anului si alte peste 40 de recunoasteri pentru proiectele derulate), GreenPixel isi propune sa continue sa livreze rezultate si sa isi consolideze pozitia pe piata.

Despre Timişoreana

Fabricata inca de la 1718, berea Timisoreana aduce cu sine experienta si traditia maestrilor berari ce si-au lasat amprenta peste ani. Timisoreana s-a nascut in cea mai veche fabrica de bere din Romania, fiind atestata printr-un act petitionar al magistratului orasului Timisoara, care dateaza din 1 ianuarie 1718.

De-a lungul timpului, gustul sau inconfundabil a fost recunoscut de specialisti – distinctii foarte vechi atesta acest lucru: bronz la expozitia din Budapesta (1855), argint la expozitia din Timişoara (1891) sau Grand Prix-ul expozitiei din 1908.

In ultimii ani, Timisoreana a fost premiata cu aur si distincţia Champion Lager Trophy in 2007 si cu argint in 2008 la Australian International Beer Awards, al 2-lea concurs ca importanta din lumea berii, iar la World Beer Championship in Statele Unite, a primit medaliile de argint (2007 si 2008).

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar si Pilsner Urquell.

SABMiller plc este unul dintre liderii mondiali in productia de bere, cu un portofoliu ce include peste 200 marci si aproximativ 70,000 de angajati in peste 75 de tari. Portofoliul grupului include marci globale ca Pilsner Urquell, Peroni NastroAzzurro, Miller Genuine Draft si Grolsch, precum si marci locale importante ca Aguila (Colombia), Castle (South Africa), Miller Lite (USA), Snow (China), Victoria Bitter (Australia) si Tyskie (Poland).
SABMiller are de asemenea un segment in crestere de bauturi racoritoare si este una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza produse Coca-Cola.