2017 vine cu o noua provocare: Erka Synergy Communication isi deschide filiala la Paris

5 ianuarie 2017

Anul 2016 a fost un an de dezvoltare multidirectionala pentru agentia Erka Synergy Communication care si-a adaugat in portofoliu clienti de renume, precum: Michelin (am conceput si dezvoltat o serie de campanii de sell-out ce s-au implementat in opt tari: Romania, Bulgaria, Ungaria, Grecia, Cehia, Lituania, Polonia si Slovacia), Danone, Accenture, cora , Adama, Gloria Jean’s, Ambasada Frantei, PPT.
Pentru anul 2017, agentia de comunicare Erka Synergy Communication si-a propus extinderea Departamentului de Digital, deschiderea unei filiale in Franta si diversificarea portofoliului de clienti.
Extinderea internationala a agentiei a inceput la Paris, unde Erka Paris pune la dispozitie clientilor francezi o serie de servicii: strategie de comunicare, creatie, web design, grafica si servicii de digital.
In ceea ce priveste Departmentul de Digital, acesta este in plina expansiune, pentru anul 2016 fiind raportata o crestere a cifrei de afaceri cu peste 35%, iar pentru 2017 trendul este ascendent, oferind servicii forte competitive si pentru piata internationala. Solutiile pe care le proiectam in cadrul Departamentului de Digital pentru clientii nostri sunt menite sa le simplifice cat mai mult task-urile zilnice, si sa le redea userilor acel mood de libertate de care au nevoie.
De departe digitalizarea fiecarui aspect din cotidian este cel mai important trend in acest moment. Fie ca vorbim de VR, de aplicabilitatea IOT sau ce culoare sa aiba robotelul care ne aspira prin birou, nu putem sa neglijam ca THE FUTURE IS NOW. Cu aceasta mentalitate plecam pe drumul international, unde vom reusi sa dezvoltam „Utilitati” care sa nu alieneze consumatorii de „real life”.
Erka Synergy Communication realizeaza toate aceste servicii in-house, iar rate-urile pe care le practica sunt competitive pentru piata de comunicare din Franta. Un prim exemplu in acest sens il reprezinta colaborarea cu brand-ul parizian, CUP FACTORY, pentru care Erka Synergy Communication joaca doua roluri: de consultant pentru intrarea brand-ului pe piata din Romania si de furnizor de servicii de creatie si productie publicitara.
De asemenea, focusul va fi pe oferirea de consultanta companiilor franceze care doresc sa intre pe piata din Romania, atat pe partea de strategie, cat si pe partea de comunicare/publicitate. Un exemplu bun il reprezinta unul dintre cei mai vechi clienti ai agentiei, Decathlon, caruia Erka Synergy Communication i-a fost alaturi pe partea de comunicare inca din 2009, de la lansarea brand-ului pe piata din Romania.
“Creativitatea si eficienta campaniilor realizate de catre echipa Erka Synergy Communication in cei 12 ani de activitate pe piata de advertising ne-au deschis drumul catre o extindere internationala. Ne place atat publicitatea conventionala cat si cea neconventionala, de aceea echipa noastra este formata din experti capabili sa implementeze campanii integrate pentru diferite domenii precum: retail, corporate, FMCG, auto, IT, banking etc. Mergem la Paris cu entuziasm si energie pentru clientii nostri care vor beneficia de solutii integrate, destinate eficientizarii business-urilor din care fac parte. De asemenea, Erka va pune la dispozitia firmelor franceze care doresc sa intre pe piata din Romania, servicii de consultanta si de strategie .”
Ruxandra Serban-CEO Erka Synergy Communication.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram