10 alarme “de serviciu” pe care directorii companiilor le pot primi prin telefon

Fie ca aveti un parc de masini sau ca detineti o firma de productie, ca manager trebuie sa fiti la zi cu verificarile cerute de lege ale bunurilor mobile si imobile. Timpul in care evidenta acestor activitati era tinuta pe hartie a trecut. Azi, cu ajutorul sistemului de mentenanta din pachetul informatic integrat SIVECO Applications 2020 puteti beneficia de “alarme online sau prin SMS”. Astfel, veti primi avertizari privind termenele de expirare ale unor asigurari sau certificari. Cele mai frecvente alarme sunt pentru RCA, CASCO, ITP, rovinieta, anvelope, stingatoare de incendii, ascensoare, cantare, cazane, recipienti.

“Directorii tehnici vor afla in timp util cand trebuie facute toate inspectiile, verificarile sau reinnoirile de certificari. Ei vor primi inainte cu o saptamana (termenul este parametrizabil) un email de avertizare privind data expirarii si vor avea lista bunurilor iesite din garantie sau a celor care trebuie reverificate. De exemplu, la fiecare doi ani cantarele electronice trebuie verificate la Institutul de Metrologie, la fel si cazanele care sunt revizuite de Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat, iar lista poate continua. O informare completa, corecta si la timp va aduce nu numai un control al functionarii echipamentelor in termenii prevazuti de lege, dar va scuti managerii de amenzi sau de alte situatii neplacute”, a declarat Stefanita Ghita, director dezvoltare SIVECO Applications.

Noile facilitati ale componentei Mentenanta au fost implementate la SOCAR, una dintre cele mai mari companii petroliere si de gaze naturale din lume. La inceputul acestui an SIVECO a anuntat ca Black Sea Terminal Georgia, detinut de compania SOCAR, va folosi componentele de Management Financiar, Mijloace Fixe, Stocuri, Mentenanta si Achizitii din sistemul ERP SIVECO Applications 2020.

Despre SIVECO Romania

SIVECO Romania este liderul caselor romanesti de software si unul din integratorii software de succes din Europa Centrala si de Est. Compania dezvolta si exporta solutii IT si proiecte de consultanta cu valoare adaugata ridicata catre tari din Comunitatea Europeana, Orientul Mijlociu, Africa de Nord si spatiul Comunitatii Statelor Independente.

Compania a fost înfiintata în 1992 si are, la nivel international, peste 1.300 de angajati.

Actionarii SIVECO Romania sunt Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V si SIVECO Management Team.

Adresandu-se organizatiilor private si publice, SIVECO Romania ofera solutii eficiente de eLearning, EAS (Enterprise Application Suite), Document Management, Business Intelligence, eHealth, eGovernment, eAgriculture si eCustoms, pentru piata nationala si internationala. SIVECO Romania s-a specializat în executia de proiecte informatice de mare complexitate si amploare.

De-a lungul celor 21 ani de existenta, compania si-a construit o reputatie solida, fiind recompensata cu peste 170 de premii interne si internationale.