Analiza tripsta: Romanii au ales destinatii europene pentru vacanta lor de vara iar majoritatea calatoriilor au avut loc in luna iulie

25 august 2016

Cea mai scumpa rezervare facuta de un roman vara aceasta: aproape 4.500 Euro; barbatii au facut mai multe rezervari decat femeile, in timp ce ambii aleg aceleasi orase drept destinatii preferate

Calatoriile interne, in special in interes de afaceri, au continuat sa fie foarte importante si pe timp de vara, fiecare dintre lunile acestea avand Bucurestiul drept cea mai rezervata destinatie in total, in timp ce uniii calatori au ales si Timisoara drept una dintre principalele destinatii ale lunii august 2016.
In ce priveste destinatiile internationale, preferatele s-au schimabt de la o luna la alta, iar topul trei a fost format din Roma, Amsterdam si Atena drept principale destinatii in iunie; Atena, Barcelona si Milano in iulie si Amsterdam, Atena si Barcelona in august.
Romanii au cheltuit in medie 222,99 Euro pe rezervarile facute in vara aceasta, iar cea mai scumpa rezervare a fost pentru o calatorie de 10 zile in Mexico City pentru 4 adulti si 1 copil - si pentru care au fost platiti 4.479,79 Euro.
Romanii si-au planificat din timp calatoriile, timpul mediu intre rezervare si momentul plecarii in vacantele de vara fiind de 40 zile, au stat plecati in medie 13 zile iar varsta medie a celor care au facut rezervarile a fost de 37 de ani.
Majoritatea rezervarilor pentru calatoriile de vara ale romanilor au fost facute de barbati (58% comparativ cu 42% de catre femei) iar in acelasi timp 77% dintre ele au fost facute folosind dispozitive de tip desktop, doar 15% folosind dispozitive mobile si 8% aplicatia iOS.
In ce priveste preferintele lor, atat barbatii cat si femeile au ales ca principale 3 destinatii aceleasi orase europene, diferenta aparand in ce priveste ordinea preferintei: femeile au ales Atena, Amsterdam si Roma ca top trei, in timp ce barbatii au inversat locurile ultimelor doua si au plasat Roma inaintea Amsterdam-ului in alegerile lor.

Despre tripsta
In 2005, doi antreprenori talentati au lansat in Atena, Grecia, unul dintre puncta cele mai fierbinti ale turismului international, un start-up numit initial travelplanet24. In prezent, agentia de turism online tripsta este unul dintre cei mai mari si mai recunoscuti lideri ai industriei de profil. Brandurile noastre - tripsta, airtickets si travelplanet24 – sunt preferate de peste un milion de turisti loiali din 45 de piete internationale pe care compania opereaza in prezent.
Cu birouri in Atena, Bucuresti si Istanbul, echipa noastra de peste 260 de genii turistice pasionate se asigura ca ajungeti la destinatie la cel mai mici preturi garantate si cu sprijin dedicat. Motoarele noastre pentru rezervari proceseaza peste doua milioane de cereri de calatorie pe minut pentru a se asigura ca turistii primesc seturi complete de optiuni si preturi pentru calatorii cu avionul, trenul, feribotul sau autoturismul. Suntem capabili sa facem asta pentru ca strangem peste 100GB (echivalentul a peste 50,000 de melodii) in date privind rezervarile in fiecare zi si le utilizam pentru a va face experienta de cautare mai usoara si intuitive, indiferent de dispozitivul pe care il folositi. La aceasta se adauga serviciul multi-lingv de talie mondiala dedicate pasagerilor si stim deja ca veti face din urmatoarea experienta de booking o experienta extraordinara.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram