Nestlé România a lansat SUMMER’S COOL școala de business dedicata tinerilor

24 iulie 2017

București, 20 iulie 2017 – Nestlé România a lansat SUMMER’S COOL, școala de vară dedicată tinerilor care doresc să-și descopere și exerseze talentul în domeniul business-ului. Proiectul face parte din programul „Alliance for YOUth”, cunoscut în România pentru oferirea a peste 15.500 de joburi permanente, 644 de stagii de practică plătită și 225 de evenimente de dezvoltare personală și profesională, în cei peste doi ani de activitate.

Programul SUMMER’S COOL se adresează tinerilor studenţi şi absolvenţi și constă într-o serie de workshop-uri pe teme de business, organizate sub forma unor ateliere interactive ce îmbină teoria cu practica. Conceput ca parte din programul „Alliance for YOUth”, SUMMER’S COOL este o inițiativă menită să completeze pregătirea teoretică oferită de şcoală cu o pregătire practică, care să-i familiarizeze pe studenţi cu cerinţele şi realitatea joburilor din lumea de business. În context mai larg, iniţiativa „Alliance for YOUth” îşi doreşte să aducă soluții la realitatea îngrijorătoare a șomajului din rândul tinerilor; problema a căpătat proporții la nivelul Uniunii Europene, în special în oraşele mari din sudul Europei, unde rata de şomaj în rândul tinerilor ajunge chiar și la 50%.

Prima ediție a școlii de vară a reunit 20 de tineri sosiți din București, Viena și Manchester. Participanții au fost selectați din arii educaționale diferite dintr-un total de 70 de aplicanți, pentru a participa timp de 6 zile la cele 9 workshop-uri oferite de SUMMER’S COOL.

Organizarea școlii de vară reprezintă un efort comun al mai multor companii din sectorul privat de a deschide noi orizonturi în rândul tinerilor și de a se implica activ în educația lor. Companii precum Catalyst, CHEP, EY, FM Logistic, g7 (cunoscut anterior ca Grup Șapte) şi Nielsen au ales să se alăture inițiativei și să împărtășească cunoștințe esențiale specifice din domenii precum Management de Proiect, Trade Marketing, Cercetare de Piață, Logistică, Vânzări şi Financiar. Pe lângă aceştia, specialişti seniori din Nestlé România au susţinut atelierele de Marketing, Digital Marketing și Leadership. SUMMER’S COOL a fost deschisă de intervenţia dlui Hervé de Froment, General Manager la Nestlé Romania, şi a inclus o provocare pentru tinerii participanți: pregătirea și prezentarea proiectelor de afaceri care utilizează toate resursele dobândite în timpul activităților. La sfârşit, toți participanții au fost recompensați cu premii speciale de juriul format din membri ai Alliance for Youth.

„Proiectul SUMMER’S COOL ne-a depășit așteptările! Studenţii au fost încântați să se întâlnească cu profesioniști din cadrul companiei noastre și din celelalte companii de renume din Alliance for Youth. M-au încântat calitatea participanţilor, implicarea şi entuziasmul lor de a învăţa şi de a lucra în echipă... dar şi de a se simţi bine împreună! Mă bucur că am avut ocazia să întâlnesc tineri cu atâta potențial și sper că această experiență va fi pentru ei calea către o carieră de succes", explică Jackie Avery, Director de Resurse Umane la Nestlé România.

SUMMER’S COOL face parte din programul Alliance for YOUth, prin care s-au creat peste 15.500 de job-uri permanente

SUMMER’S COOL face parte din inițiativa „Alliance for YOUth”, lansată de compania Nestlé la nivel european, iar ulterior în România, începând cu anul 2014. Această inițiativă este un parteneriat între Nestlé și partenerii săi de afaceri și răspunde realității îngrijorătoare privind rata șomajului în rândul tinerilor.

În primii trei ani de la lansarea în România, „Alliance for YOUth” a oferit tinerilor români accesul la 15.558 de job-uri permanente, 644 de stagii de practică plătită pentru o perioadă de 3-12 luni și 225 de evenimente de dezvoltare personală și profesională. După succesul înregistrat de programul „Alliance for YOUth”, școala de vară reprezintă o abordare inedită a educației complementare, fără coordonarea externă a unei instituții educaționale, asociații de studenți sau ONG, pentru tinerii care doresc să își dezvolte aptitudinile de business și management în domeniul FMCG.

Despre “Alliance for YOUth”

„Alliance for YOUth”, program lansat de Nestlé în 2014, are ca principal obiectiv dezvoltarea unor serii de inițiative profesionale, pentru a oferi tinerilor experienţă de muncă semnificativă şi stagii de pregătire. Companiile care fac parte din program își mobilizează, de asemenea, angajaţii pentru a ieşi în comunitate şi a-i ajuta pe tineri să se pregătească pentru locul de muncă, prin oferirea de sfaturi practice, informații cu privire la CV şi pregătire pentru interviul de angajare. Partenerii „Alliance for YOUth” sunt membri activi ai Alianţei Europene pentru Ucenicie a Comisiei Europene, promovând programele de ucenicie şi stagiu din poziția de ambasadori activi ai formării vocaţionale în Europa.

Printre partenerii la nivel european se numără compania de recrutare Adecco, asigurătorul AXA, grupul internațional din domeniul alimentar Cargill, grupurile logistice CHEP şi DS Smith, furnizorul de energie ENGIE, compania de consultanță EY, compania care deține și operează rețeaua de socializare Facebook, firma de parfumuri și arome Firmenich, compania Google, retailerul METRO GROUP, producătorul de alimente și băuturi Nestlé, grupul de companii de măsurare a audiențelor Nielsen, agenția de comunicare Publicis Groupe, firma de tehnologie Salesforce, compania de produse chimice şi materiale avansate Solvay, platforma de socializare Twitter şi firma internațională de avocatură White & Case. Până în prezent, peste 200 companii din Europa s-au alăturat „Alliance for YOUth”.

La nivel local, printre parteneri se numără: Adeco, Cargill, Catalyst, CHEP, DS Smith, Engie, EY, FM Logistic, Google, g7, Metro, Nielsen, Publicis, SC Spar Business Ideas Provider SRL. Alături de acești parteneri, Nestlé a pornit la drum cu obiective ce au fost cu mult depășite, programul devenind o adevărată mișcare socială. Printre obiectivele programului la nivel local se numără: angajarea a minimum 2.500 de tineri sub 30 de ani, crearea a 200 de stagii de practică plătită, cu o durată de 3-12 luni și organizarea unor ateliere de pregătire ce vizează creșterea eligibilității la angajare a tinerilor.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram