Valentine’s Day Campanii Online

13 februarie 2017

Iată câteva sfaturi de Valentine’s Day pentru Online:

Gândește-te la un public mai larg

Planificarea unei campanii eficiente ar trebui să înceapă cu o analiză a publicului țintă. S-a observat că beneficiarii de cadouri de Valentine’s Day consideră acest moment ca fiind unul unic și îl sărbătoresc cu familia, prietenii, colegii sau cu animalele de companie.

Acest lucru înseamnă că poți bate concurenții tăi prin orientarea către un public mai larg, încercând să incluzi diferite tipuri de cadouri pentru căutările din 14 Februarie, Valentine’s Day.

Alege cu atenție cuvintele cheie

Alegerea cuvintelor cheie depinde de o înțelegere corectă a utilizatorilor țintă. După cum am văzut, cadourile merg dincolo de soți și soții. Prietenii fiind pe o poziție secundară dar importantă.

Alege momentul potrivit

Ziua Îndrăgostiților este o ocazie de planificare pe termen scurt și cu timp de răspuns rapid, 46% din căutări și cumpărături au loc la începutul lunii februarie. Doar 23% dintre cumpărături are loc în luna ianuarie, în timp ce 10% au loc cu o zi înainte de 14 Februarie.

Este important să te asiguri că bugetul îți va ajunge până în ultima zi a campaniei.
Statistica cautari valentine's day campanii online

Cum îți optimizează VFS Online căutarea pentru Valentine’s Day

Am observat că utilizarea desktop-ului și a dispozitivelor mobile este aproape egala în căutările de Ziua Îndrăgostiților, ceea ce înseamnă că optimizarea site-ului pentru mobil este crucială.

48% din toate căutările pentru Ziua Îndrăgostiților în 2016 s-au efectuat pe un dispozitiv mobil, mai mare cu până la 8 puncte procentuale față de 2015.

Mai mult decât atât 30,5% utilizează mobilul pentru cercetare si comparare de preturi pentru produse.

Puterea telefoniei mobile

În ce căutarea pe mobil continuă să crească, VFS Online consideră că anunțurile trebuie să includă extensii multiple mai eficiente, cu extensii de link către site, extensii de locație sau chiar de apel care duc la rate mai mari de click sau chiar spre logodnă.

Concluzie

Ziua Îndrăgostiților nu poate fi ignorată. În ciuda duratei de viață relativ scurtă, campaniile de Valentine’s Day pot fi în continuare convertite în creșterea vânzărilor și atragerea de noi clienți.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram