TOMMY HILFIGER PREZINTĂ COLECŢIA HILFIGER EDITION SEZONUL PRIMĂVARĂ 2018 LA PITTI IMMAGINE UOMO

15 iunie 2017

Tommy Hilfiger, companie deţinută de PVH Corp. [NYSE: PVH], a lansat colecţia ‘Hilfiger Edition’, sezonul Primăvară 2018, în cadrul celei de-a 92-a ediţii a Pitti Immagine Uomo. Instalația este disponibilă pentru comercianţi, presă, invitaţi din industria modei şi publicul larg în perioada 13-16 iunie, 2017.

“Continuăm să celebrăm colecţiile noastre masculine prin instalaţii captivante şi interactive care prezintă cele mai recente creaţii, precum și inovaţiile digitale incredibile care au loc în toate domeniile afacerii noastre”, a declarat Tommy Hilfiger. “Sunt foarte încântat să ne întoarcem la Pitti pentru un al doilea sezon în care vom prezenta colecţia ‘Hilfiger Edition’, sezonul Primăvară 2018 şi să participăm la acest momentum puternic pe care moda masculină îl trăieşte la nivel global.”

Hilfiger Edition aduce un omagiu colecţiilor clasice pentru bărbați, reinterpretând piesele atemporale şi clasice în așa fel încât să poarte amprenta look-ului modern al zilelor noastre. Colecţia reinterpretată a pieselor americane clasice creează o bază esențială a unei garderobe bărbătești, realizată cu materiale premium și detalii fine. Selecţia de ținute abordează stilul printr-o infuzie de încredere modernă și o stare de relaxare – este elevată şi sofisticată, purtând semnătura lui Hilfiger, ce se remarcă printr-o reinterpretare tinerească. Inspirată din arhiva Tommy Hilfiger, colecţia ‘Hilfiger Edition’ Primăvară 2018 sărbătoreşte pasiunea lui Tommy pentru originalitatea americană prin croieli iconice, culori îndrăzneţe, cravate în dungi şi imprimeuri clasice.

Găzduit în istoricul Fortezza Da Basso, set-up-ul este inspirat de viziunea lui Tommy Hilfiger pentru viitorul vânzărilor din retail, celebrând spiritul inovativ ce stă la baza brandului. În plus faţă de prezentarea colecţiei ‘Hilfiger Edition’ Primăvară 2018, invitaţii pot viziona colecţiile Tommy Hilfiger prin intermediul unor platforme unice de vânzări digitale și montaje vizuale, inclusiv revoluționarul Showroom Digital al brandului.

Decorul va fi completat de un setting de bar al emblematicului People’s Place, numit astfel după primul magazin deschis de Tommy Hilfiger în 1969, în oraşul său natal Elmira din statul New York. Pe lângă modă şi înregistrări rock n’ roll, magazinul original a devenit un loc de înâlnire în care prietenii veneau pentru a discuta, a împărtăși şi a experimenta tendințele culturii pop. Barul People’s Place de la Pitti include o experienţă personalizată, prin care invitaţii se pot implica în design-ul jachetelor denim din colecţia ‘Tommy Jeans’, folosind print-uri nano laser, picturi manuale şi aplicaţii textile.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram