TOMMY HILFIGER CÂȘTIGĂ PREMIUL “BEST IN STORE CUSTOMER EXPERIENCE INITIATIVE”

11 aprilie 2017

Tommy Hilfiger, companie deținută de PVH Corp. [NYSE: PVH], a primit recunoașterea pentru “Best In-Store Customer Experience Initiative”, datorată prezentării de modă TOMMYNOW – sezonul Toamnă 2016 și platformei media globală, în cadrul ceremoniei de decernare a premiilor “World Retail Congress Awards 2017”, ce s-a desfășurat în Dubai, EAU, în data de 6 Aprilie, 2017.

“Clienții noștri stau la baza tuturor acțiunilor noastre,” a declarat Tommy Hilfiger. “TOMMYNOW întărește moștenirea pe care o avem de 30 de ani în segmentul de democratizare a modei – este vorba de incluziune, fuziunea dintre podium și distracție, celebrarea culturii pop, și legătura dintre consumatorul global și experiențele pline de inspirație și neconvenționale din lumea modei.”

Marcând debutul pe podium al primei colecții capsulă Gigi Hadid, creată în colaborare cu Tommy Hilfiger, show-ul pentru Toamnă 2016 ‘Tommy Pier’ a fost deschis publicului larg și a beneficiat de instalații tipice de parc de distracții, jocuri de carnaval, și un mix eclectic de shop-uri, inspirate de conceptul TommyXGigi.

Fiecare ținută din colecția pentru Toamnă 2016, ce a fost prezentată pe podium, a fost imediat disponibilă spre cumpărare printr-un sistem de canale de achiziție rapidă, în peste 70 de țări. Show-ul a beneficiat de asemenea, și de un live stream, permițând celor ce urmăresc de la distanță, posibilitatea cumpărării imediate a fiecărei ținute, prin site-ul oficial tommy, în plus față de achiziția prin rețeaua globală de magazine partenere Tommy Hilfiger, și în magazinele brand propriu. Evenimentul a marcat și lansarea TMY.GRL, o platformă inovativă A.I. ce a susținut cabina TMY.GRL, un spațiu interactiv de conversație și shopping, valabilă pentru Facebook Messenger. În timpul show-ului au fost prezente două pop-up stores TommyXGigi, ce expuneau întreaga colecție, pe lângă ecranele interactive ce permiteau clienților să vizualizeze și să cumpere colecția TommyXGigi, dintr-o gamă largă de conținut multimedia. Întreaga colecție Toamnă 2016 prezentată pe podium, a putut fi cumpărată și prin canalele de social media, printre care s-au numărat Instagram, Snapchat, Pinterest și Facebook.

Urmând succesul avut de experiența “Tommy Pier” din Toamnă 2016, în New York, TOMMYNOW a fost prezent pe Venice Beach, Los Angeles, pentru show-ul Primăvară 2017, ‘TOMMYLAND’, ce a avut ca inspirație o seară de beach festival, dîn data de 8 februarie 2017.

Manny Chirico, președintele și CEO PVH Corp. a luat parte la World Retail Congress și a participat la o discuție plenară cu tema “Imaginea de ansamblu: Impactul pieței asupra business-ului de retail, leadership-ului și investițiilor” având și o prezentare cu subiectul “Conducerea unui brand cu portofoliu global”.
Dubai, AEU
Miercuri, 6 aprilie, 2017

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram