TOMMY HILFIGER ADUCE TOMMYNOW LA LONDRA ÎN TOAMNA LUI 2017

8 iunie 2017

AMSTERDAM, OLANDA (1 Iunie, 2017) – Tommy Hilfiger, companie deținută de PVH Corp. [NYSE: PVH], va încheia London Fashion Week cu show-ul experimental TOMMYNOW Toamnă 2017 în data de 19 Septembrie, ora 7:00 p.m. BST. Bazându-se pe succesul primului sezon “Tommy Pier” de la New York, din toamna lui 2016 şi celui de-al doilea sezon “TOMMYLAND” din primăvara lui 2017 de la Los Angeles, show-ul din Londra reflectă angajamentul constant al lui Tommy Hilfiger de a aduce TOMMYNOW în noi orașe și publicului din întreaga lume.

"Viziunea mea pentru TOMMYNOW a fost aceea de a crea o platformă globală care să prezinte show-urile noastre publicului din întreaga lume ca un turneu mondial de rock-and-roll," a declarat Tommy Hilfiger. "Este vorba despre celebrarea legăturii dintre modă şi cultura pop prin experiențe, spectacole și interacțiuni inspirate, care sunt concepute în jurul consumatorilor noștri. Așteptăm cu nerăbdare să sărbătorim spiritul rebel şi glam-ul înțesat de vedete al rock-and-roll-ului la Londra, în toamna lui 2017. ”

Festivalul de moda TOMMYNOW, Toamnă 2017, va include ţinute masculine din colecţia Hilfiger Edition, fiind pentru prima dată din 2010 când colecțiile brand-ului pentru barbaţi şi femei vor fi prezentate pe acelaşi podium. Hilfiger Edition aduce un omagiu colecţiilor clasice Tommy Hilfiger pentru bărbați, reinterpretând piesele atemporale şi clasice în așa fel încât să creeaze o bază esențială a unei garderobe bărbătești. În cadrul show-ului se vor prezenta de asemenea, Hilfiger Collection, colecţia premium de îmbrăcăminte pentru femei, şi colecţia TommyXGigi Toamnă 2017, a treia colaborare cu Gigi Hadid, supermodelul şi ambasadorul global al brand-ului.

În urma succesului sell-out al primelor două evenimente TOMMYNOW, cel din toamna lui 2017 se va baza pe formatul “See Now, Buy Now” care poartă semnătura brand-ului. Toate ţinutele pentru bărbați și femei prezentate pe podium, vor fi disponibile printr-un ecosistem de canale cu vânzare imediată în mai mult de 70 de țări, inclusiv magazinele Tommy Hilfiger și site-ul oficial al brand-ului, o selecţie de parteneri, social media, magazin live stream, aplicația inovativă SNAP:SHOP care presupune recunoaşterea imaginilor 3D și serviciul TMY.GRL pentru Facebook Messenger, chatbot care se bazează pe inteligența artificială (A.I.).

Inițial construit ca un atelier mecanic cu platan circular în 1846, Roundhouse a fost transformat într-o legendară sală de concerte la sfârşitul anilor ’60, având peste un deceniu de concerte ale Rolling Stones, The Beatles, Jimi Hendrix şi mulor altora. Situat în Camden, Roundhouse se află în centrul istoriei rock-and-roll din Londra şi continuă să găzduiască concertele celor mai buni artişti din epoca modernă.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram