TOMMY HILFIGER ADUCE TOMMYNOW EXPERIENTIAL CONSUMER FASHION SHOW LA TOMMYLAND ÎN VENICE BEACH CALIFORNIA

9 februarie 2017

AMSTERDAM, OLANDA (Februarie 2017) - Tommy Hilfiger, companie deținută de PVH Corp. [NYSE: PVH], anunță lansarea evenimentului TOMMYNOW pentru Primăvară 2017, cel de-al doilea in-season show de modă al brand-ului, ce s-a desfășurat ieri, miercuri, 8 februarie 2017, la "TOMMYLAND" în Venice Beach, Los Angeles. Celebrând fuziunea dintre modă și inspirația oferită de muzica și spiritul screativ al Californiei, "TOMMYLAND" a devenit cel mai în vogă festival de modă de pe Coasta de Vest, amplasat în decorul iconic de pe Venice Beach. În continuarea viziunii lui Tommy Hilfiger și a conceptului său "See Now, Buy Now", toate ținutele show-ului de Primăvară 2017, inclusiv cea de-a doua Colecție TommyXGigi, creată în colaborare cu supermodelul Gigi Hadid, au fost disponibile imediat prin toate canalele de comercializare în peste 70 de țări din jurul lumii.

DESPRE COLECȚIA DE PRIMĂVARĂ 2017

Inițiativa "See Now, Buy Now" a ajuns pe plajă, iar noi oferim acces imediat către Colecția Hilfiger și Colecția Capsulă TommyXGigi pentru sezonul Primăvară 2017.

Inspirația noastră a fost California – atitudinea tinerească, stilul de viață relaxat, și spiritul festivalurilor, unde muzica și stilul se întâlnesc cu propria noastră moștenire a culturii pop. Viziunea noastră se axeaza pe piese tip Americana cu mult denim, inspirații din stilul western și aplicații pentru a transforma totul într-o piesă personală.

În timp ce soarele apune, sărbătorim cel mai în vogă festival de modă și libertatea de a combina elementele pentru a crea un stil personal pe care să-l porți cu plăcere. Bine ați venit la TOMMYLAND.

COLLECȚIILE
TOMMYNOW a marcat lansarea la nivel global a Colecției pentru Primăvară 2017 TommyXGigi, cea de-a doua colaborare cu supermodelul Gigi Hadid, care a deschis prezentarea într-o ținută din colecția capsulă. Gigi este ambasadorul global al brand-ului pentru linia de damă Tommy Hilfiger, ce include obiecte de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, ochelari de soare, ceasuri și parfumuri. Colecția TommyXGigi celebrează estetica ei relaxată, specifică Coastei de Vest, fuzionată cu semnătura clasică Hilfiger, specifică Coastei de Est.

Prezentarea de modă TOMMYNOW a inclus ținute din Hilfiger Collection pentru Primăvară 2017, gama de vârf a produselor pentru damă.

TOMMYLAND
Inspirat de renumitele festivaluri de artă și muzică ale Coastei de Vest, având peste 3.000 de invitați - inclusiv 2.000 de fani și 1.000 de reprezentanți din presă, buyeri, VIP-uri și influenceri din industrie – cei prezenți s-au putut bucura de o experiență inedită de fashion. Oaspeții au putut cumpăra de la boutique-ul Tommy Vintage by Frankie Collective, s-au delectat cu gustările oferite de compania de food truck-uri, Smorgasbord L.A., s-au bucurat de impresionanta vedere panoramică asupra TOMMYLAND, din plimbarea cu tiribombele Kamikaze și Landslide, si la finalul serii au avut parte de un concert surpriză.

La închiderea show-ului, Tommy și Gigi au chemat-o pe scenă pe câștigătoare a opt trofee Grammy, artista Fergie, care a oferit un concert impresionant tuturor celor prezenți, de la modele, celebrități, presă și fanii, în care a prezentat cele mai mari hituri solo ale sale, inclusiv noul single M.I.L.F.$, și cele mai de succes piese ale Black Eyed Peas. Duo-ul american Lion Babe a performat de asemenea, pe scena TOMMYLAND, oferind un set incredibil al hit-urilor de top create de ei.

Comerț Digital
TOMMYNOW este creat după viziunea lui Hilfiger asupra mișcării de democratizare a modei, livrând astfel către toți consumatorii o gratificare imediată printr-un sistem de cumpărare instant prin canalele comerciale. În acest sezon, brand-ul a introdus canale noi și caracteristicii ale noii generații, folosind la maximum inovația digitală pentru a se conecta cu consumatorii globali, într-o manieră personalizată ce reflectă felul fiecăruia de a trăi și de a cumpăra.

Pentru show-ul de Primăvară 2017, TOMMYNOW, Tommy Hilfiger a devenit primul brand ce lansează o platformă de comercializare prin recunoașterea 3D a imaginilor de pe podium, prezentând astfel o modalitate foarte facilă și imediată de a cumpăra ținutele din show-ul TOMMYNOW. Consumatorii pot folosi aplicația creată special de brand “TOMMYLAND” SNAP:SHOP, produsă în colaborare cu dezvoltatorul de top, Slyce, pentru a cumpăra ținutele ce apar sub forma unor imagini 3D, în mișcare, precum modelele ce defilează pe podium sau piesele din magazin, sau sub forma unor imagini 2D, precum reclamele sau editorialele.

După o creștere semnificativă a căutărilor pe bază de imaginii, și cu peste trei miliarde de poze share-uite zilnic prin aplicațiile de mobil, comerțul prin recunoașterea de imagini are un potențial imens în schimbarea comportamentului de căutare și cumpărare a consumatorilor, mai ales cand își aleg ținutele pe care le iubesc.

Toate ținutele prezentate pe podium, din Colecția de Primăvară 2017, sunt disponibile prin rețeaua de parteneri globali și în propriile magazine, pe site-ul oficial al brand-ului, pe canalele de social media și prin stream-urile live. Versiunea OnDemand a live stream-ului cuprinde comentarii ale influencerilor de stil din toată lumea, ce au curat ținutele preferate în segmente exclusive ce reflectă viziunea personală și o oferă fanilor ce cumpără ținutele în timpul show-ului.

#TOMMYNOW
#TommyXGigi
Instagram: @TommyHilfiger
Snapchat: TommyHilfiger
Twitter: @TommyHilfiger
Facebook: Tommy Hilfiger

Data: Miercuri, 8 februarie, 4:30 p.m. EST
Locație: TOMMY LAND, Venice Beach, California

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram