Carla’s Dreams si Inna vocile din noul spot Lidl

25 aprilie 2017

Incepand de astazi, romanii sunt invitati sa intre pe surprize Lidl, pentru a cunoaste eroii celei mai noi povesti Lidl, intr-un spot manifest ce continua misiunea asumata in 2016, aceea de a aduce valorile brandului mai aproape de clientii sai. Spotul aduce in prim plan familia, urmarind parcursul a doi indragostiti, de la fiecare la amandoi si a fost regizat de danezul Rune Milton, cel care anul trecut crea pentru Lidl spotul ce anunta noua identitate de brand a retailer-ului.
Melodia din noul spot a fost compusa de Carla’s Dreams. Totodata, Carla’s Dreams si Inna sunt vocile care conduc audienta prin povestea celor doi indragostiti si care le reamintesc romanilor ca acasa se afla cei care sunt mereu pe primul loc si care vor fi intotdeauna de neinlocuit.
„Pentru ca acasa e mereu pe primul loc, meriti sa fii surprins este povestea fiecaruia dintre noi. Familia este punctul de sprijin in momentele dificile, locul de refugiu in care ne gasim intotdeauna linistea, aici invatam ce inseamna dragostea. In 2016, ne-am asumat misiunea de a le oferi intotdeauna clientilor Lidl momente suprinzatoare, de a fi si mai aproape de ei, si nu ne abatem de la aceasta promisiune nici anul acesta.”, a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.
In mediul online, mesajul va fi sustinut printr-un spot interactiv (in modulul desktop), unde romanii sunt invitati sa urmareasca parcursul celor doi indragostiti si sa afle povestea lor, de la fiecare la amandoi.
Noua campanie de imagine Lidl este live pe platforma surprize lidl, beneficiind de comunicare in TV, radio, online, cinema, PR & social media.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram