Importanta unui blog de companie

10 martie 2017

Blogurile în ziua de azi au devenit o sursă foarte importantă de informație. Iar lucrul care este de apreciat uneori e că toți cei care au început să comunice cu clienții prin blogul companiei au obținut de-a lungul timpului o foarte bună relație cu clienții. Și asta pentru că atunci când îți dai interesul ca și brand să comunici/ să pui comunicate de presă, să actualizezi informațiile și ei ca clienți vor lua acest fapt ca și un avantaj pentru că încercați chiar să aveți o lumină bună în online. Dar care sunt cele mai importante 3 motive pentru care trebuie să ai un blog de companie?

1. Un blog de companie te va face mereu să te bucuri de succes

Chiar dacă ești brand sau magazin online, trebuie să știi că un astfel de blog de companie te va face mereu să arăți mai bine în online. Toți avem nevoie de informație, avem nevoie de concursuri, avem nevoie de articole mereu actualizate ca vizibilitatea brandului să crească. Pe Lungualin.info scria că dacă ai un blog de companie bun, cu siguranță și rezultatele sunt pe măsură. Printr-un blog vizibilitatea brandului crește.

2. Un blog de companie te ajută la SEO

Cine nu a auzit de SEO în timpurile noastre? Ei bine, un blog de companie te ajută atât să distribui și să viralizezi conținut, dar și să îți obții un loc bine clasat în motoarele de căutare. Pe Ionutu.ro poți să citești mai multe despre ce înseamnă Optimizarea SEO și cât de mult ajută un blog de companie la asta.

3. Un blog de companie e soluția ideala pentru PR și pentru a atrage link-uri spre site-ul tău

Un lucru elementar indiferent că vrei sau nu e ca blogul pe care îl deschizi pentru comapnia ta să fie unul care să îți ofere șansa să comunici și să atragi link-uri spre site-ul tău. Iar pentru asta de cele mai multe ori e nevoie de profesioniști. Profesioniști în ale marketing-ului sau un blogger pasionat de brandul pe care dvs îl aveți. Să ai un blog în online e cea mai elementară acțiune ca să fii sigur că tu și magazinul tău online/ brandul tău/ afacerea ta va avea succes pe termen lung.

Poate că acum nu îți dai seama cât de important este, dar atunci când vezi că traficul explodează și clienții chiar sunt interesați de ceea ce se scrie acolo, nu o să zici niciodată că ai făcut o greșeală, și dimpotrivă... o să vrei să comunici cât mai mult. Un brand adevărat se menține prin comunicare, asta să nu uiți!

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram