DDB Romania a lansat campania “Distractie placuta in Romania” pentru reinnoirea canalului TV Comedy Central

28 septembrie 2016

“Noua grila de programe Comedy Central mizeaza pe o pondere mult mai mare a continutului local, aducand pe micul ecran doua seriale produse in Romania: al doilea sezon al <> si serialul de teatru de papusi <>, seriale care reunesc numerosi comedianti indragiti de publicul roman. Schimbarile pe care le-am facut au fost rezultatul unei analize atente a nevoilor, a cererii si a gusturilor telespectatorilor din Romania, transformand grila Comedy Central intr-o propunere unica pe piata de media locala. Ceea ce ne-am dorit prin aceasta campanie a fost sa demonstram relevanta si dedicarea canalului TV fata de versatilul umor romanesc.” a declarat Zoltan Kabai, Director regional de programe al Comedy Central.

Directia strategica si creativa a campaniei a pornit de la conceptul “Comedy Central, fata in fata cu realitatea romaneasa”. Mai exact, au fost identificate acele aspecte cu care romanii se fac remarcati fata de celelalte popoare, acele particularitati care pot fi catalogate drept “obiceiuri ciudate” de catre straini, dar pe care romanii exceleaza in a le ironiza, in celebra cheie a hazului de necaz. Astfel, la o privire mai atenta asupra lucrurilor care-i fac pe romani unici se regaseste pe deoparte relatia romanilor cu regulile si pe de alta parte obiceiurile ortodoxe-balcanice.

Pentru a comunica intr-un limbaj umoristic usor recognoscibil, executiile campaniei se folosesc de insighturi extrem de specifice poporului nostru. Ce a urmat in comunicarea mixta – brand & serial TV – a fost sa ne folosim in primul rand de serialele cele mai relevante pentru sustinerea indicatorilor de brand (likeability) si, in al doilea rand, de cele cu cea mai marea afinitate pentru public.

„Ideea creativa din spatele campaniei a fost integrarea personajelor din serialele celebre ale canalului TV in realitatea romaneasca, punandu-le in situatii foarte cunoscute si relevante pe plan local. Astfel, celebrul personaj Kenny din <> este intampinat cu coliva, iar Brian, cainele din <>, este fugarit de maidanezi, in semn de bun venit” a declarat Costin Milu, Creative Director DDB Romania.

Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Despre Comedy Central
COMEDY CENTRAL este marca # 1 in comedie, oferind fanilor acces la o lume comica de ultima ora, in care se rade mereu cu pofta. In Romania, spectatorii se delecteaza cu cele mai populare seriale de TV americane si englezesti, comedii, animatii ironice de la miezul noptii, oferind in acelasi timp, o platforma de televiziune pentru cele mai populare productii de stand-up locale. Comedy Central din Romania este operat de catre retelele Viacom Media International (VIMN).

Ca parte a Viacom, o companie lider la nivel mondial in programe de divertisment de televiziune, filme si platforme media digitale, VIMN reprezinta multe dintre cele mai populare branduri multimedia din lume, cum ar fi MTV, Comedy Central, Nickelodeon si Paramount Channel. Brand-urile sale sunt urmarite la nivel global, in aproximativ 700 de milioane de gospodarii, pe 180 de teritorii si in 37 de limbi, prin mai mult de 200 de canale TV programate si operate la nivel local, dar si prin mai mult de 550 de dispozitive TV digitale si mobile. VIMN Europa Centrala si de Est (ECE) emite si produce si licentele de continut de clasa mondiala pentru TV si media digitale din 14 de tari ale regiunii ECE si Israel.

Despre DDB

DDB este agenia de creatie membra The Group.
The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, branding, relatii publice, productie, marketing experiential si evenimente speciale.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram