Alegerea unei agentii SEO – Ghid de urgenta

16 iulie 2017
Autor:
Digital Metrics

Te uiti in Analytics des, iar rezultatele nu te multumesc. Ai auzit printre cunoscuti despre SEO, insa habar nu ai ce inseamna, dar stii cate ceva despre cum te poate ajuta. De cate ori ti-ai spus “gata, nu se mai poate?” si ca trebuie sa gasesti o agentie SEO care sa faca treaba buna si, in cel mai bun caz, sa nu iti ceara o avere?

In primul rand, o agentie SEO care isi respecta clientul si vrea sa aiba o colaborare fructoasa vorbeste pe limba sa, ii explica ce inseamna cu adevarat optimizarea unui site prin SEO si cum poate aduce rezultate foarte bune pentru conversii, dau sfaturi pertinente si raspund cu promptitudine solicitarilor. La polul opus, o agentie SEO compusa din asa-numiti “specialisti”, da dovada, pe parcursul contractului, de lipsa de profesionalism, sa nu mai vorbim de rezultate.

Ca sa nu cazi in capcana agentiilor de SEO care doar vor sa te stoarca de bani, ar fi bine sa arunci o privire pe ghidul nostru de urgenta, unde am stipulat cateva aspecte esentiale care sa te ajute in decizie.

Primul sfat – Un search pe Google la momentul potrivit spune multe despre rezultatele unei agentii SEO

Cauta in motoarele de cautare dupa “optimizare SEO” sau “servicii seo” si vezi primele rezultate. Agentiile de SEO care fac asta, evident ca se preocupa sa apara in prima pagina din motoarele de cautare. Alege din primele rezultate si intra pe site-urile lor. Cu cat arata mai bine, este optimizat si se incarca rapid, cu atat mai bine. Asta este semn ca ti-ai gasit o agentie cu care ai putea colabora.

Sfatul 2 – Cauta recenzii

Daca nu stii ce sa alegi din primele rezultate, te pot ajuta recenziile si testimonialele clientilor. Cauta detalii despre istoricul pe piata al agentiei SEO, clientii din trecut si actuali si rezultatele pe care le-au obtinut de-a lungul timpului. O buna sursa de informatii o reprezinta articolele despre ei de pe diverse site-uri.

Sfatul 3 - Alege o agentie SEO care sa iti inteleaga business-ul

Stabileste mai multe intalniri cu agentii de SEO pentru a vedea disponibilitatea lor si felul in care abordeaza problemele cu care te confrunti. De cele mai multe ori, prima impresie chiar conteaza in stabilirea unei eventuale colaborari. Daca nu te simti comod de la prima intalnire, iar specialistii SEO ai agentiei par sa nu inteleaga exact ce ai nevoie si iti ofera cateva informatii-momeala despre activitatea lor, cel mai bine este sa treci la urmatoarea varianta.

Sfatul 4 – Nu te lasa ispitit de preturi mici

De cele mai multe ori, cei care ne-au devenit clienti s-au plans ca au ales o agentie SEO cu pret mic pentru ca nu stiau importanta serviciilor pentru promovarea afacerilor lor. Un pret mic ascunde o mare capcana – specialisti SEO fara pic de experienta si expertiza, care fac mai mult rau decat bine. Da, suna cliseic, insa cum altfel sa tragem un semnal de alarma cu privire la neprofesionismul lor?

Sfatul 5 – Alege calitatea, in detrimentul rezultatelor “rapide”

Multe agentii SEO se lauda cu rezultate fabuloase, aproape ireale, pentru clientii lor, in mai putin de 3 luni. Nu pleca urechea la ceea ce spun si ia in calcul sfatul nostru – rezultatele rapide nu inseamna profesionalism. Multe dintre agentii fac “black SEO”, iar algoritmii Google nu iarta. Penguin si Panda sunt doar doi dintre algoritmii care fac ravagii cu site-urile optimizate incorect si cu un profil de link-uri de calitate indoielnica.

Un proces SEO curat presupune timp, eforturile unei intregi agentii SEO (de la strateg, la programator, web designeri, specialist SEO, copywriteri etc.), strategii personalizate si reactie la situatii de criza. In plus, o agentie SEO profesionista are experienta bogata cu diverse site-uri si dispune de expertiza necesara pentru ajuta orice tip de business sa devina un nume in online.

Sfatul 6 – O agentie SEO care isi respecta clientul ii furnizeaza rapoarte de activitate

Asta denota transparenta proceselor. Rapoartele de activitate te ajuta sa monitorizezi etapele proiectului, sa tii evidenta a ceea ce s-a implementat din punct de vedere SEO si care au fost rezultatele. Foarte importante sunt si explicatiile din raportul de activitate. Degeaba vezi termeni precum “optimizare onpage” sau inscrierea in directoare, daca nu stii ce inseamna. Mai mult, in baza raportului de activitate de la o agentie SEO controlezi si poti ajusta, oricand, bugetul pentru serviciile oferite.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram