Agenția de publicitate Brand Support importă din SUA garanția succesului prin programe de creștere a brandurilor

Bucuresti, 16.07.2015

Programele sunt configurate în așa fel încât fiecare companie-client poate adera la un model pe care îl consideră potrivit business-ului și brandului său. Varianta „one-size-fits-all” este de mult depășită. „Fiecare companie-client are dreptul de a accesa know-how superior și programe de creștere unde rezultatele sunt vizibile. Ce se întâmplă azi în publicitatea din România se mulează pe modele standard și nu mizează neapărat pe creșterea brandurilor cu programe susținute și dovedite”, ne spune antreprenorul și fondatorul agenției, Ionuț Harabagiu.
Ce vedem azi este doar un rezultat: clienții nu sunt încurajați să ceară la propriu creșterea vânzărilor lor prin campaniile de promovare pe care le propun agențiile lor. Noi includem în program garantarea creșterii vânzărilor, ceea ce este într-adevăr revoluționar. O agenție ar trebui să fie capabilă să își asume împreună cu clientul ei rezultatele campaniei, într-un parteneriat real și sustenabil. De asemenea, un parteneriat presupune și o poziție fermă a agenției pe direcția de campanie despre care se consideră că poate aduce creșterea reală și concentrarea pe rezultate. Există cazuri de investiții în publicitate, care nu sunt mici, dar care pur și simplu nu au funcționat. Câte branduri sunt pe TV fără să fie listate în magazine? Întotdeauna procesul „Start by fixing the basics” va funcționa și va genera creștere, respectiv bugete, pentru o investiție în promovare corectă și echilibrată.
„Modelul american a funcționat și funcționează excelent în România. Programele noastre de creștere vin dintr-o societate care practic a inventat promovarea și care încă este lider mondial în domeniu. România a optat să adopte modelul american în multe perspective, de aceea aplicarea în publicitate a unor programe care garantează creșterea este firească”, adaugă Ionuț Harabagiu.
Programele de creștere dezvoltate de agenția Brand Support sunt testate și funcționalitatea lor dovedită încă de la începutul lui 2015. Ele includ module de creștere accelerată a brandurilor și vânzărilor, module de creștere digitală pentru brandurile care își desfășoară businessul în mediul online, creștere pentru retail, unde expertiza de trade marketing excellence a agenției își spune cuvântul, și programul de creștere integrată, program amplu de abordare a brandurilor într-o perspectivă complet inovatoare. Programele cuprind și studii de piață cu metodologii inovatoare, care dovedesc concret eficiența campaniilor, respectiv ajustarea lor, înainte ca ele să fie lansate către public, asigurând astfel succesul.
Fondatorii agenției au urmat sesiunile de mentoring din SUA, Philadephia, ale GAP International, companie de consultanță de management, cu un background solid în dezvoltarea mediului de afaceri din întreaga lume, cu mai bine de 30 de ani de activitate și cu un portofoliu impresionant de clienți la nivel mondial.

Despre Brand Support Brand Support este un grup de agenții care oferă servicii de publicitate și comunicare integrată, înființat în 2008, cu sediul în București. În cadrul grupului Brand Support activează agenția de creație Brand Creative, agenția de consultanță NTT Partners, care oferă servicii de brand audit și brand growth, și RFRD - organizație de CSR. Agenția oferă servicii de publicitate și trade engagement, publicitate media și producție, servicii de packaging design, strategii de publicitate și comunicare, strategie de brand și PR, consultanță și servicii de strategie în mediul online. Brand Support a creat peste 100 de campanii naționale pentru mai mult de 35 branduri, cei mai mulți lideri în categoria lor, în domenii ca Financiar & Asigurări, Electrice & Electronice, IT&C, FMCG, Retail, Automotive și Sănătate. Mai multe informații despre grupul de companii și despre serviciile Brand Support sunt disponibile la http://brandsupport.ro. Contact Ionuț Harabagiu – Founder și Managing Partner e-mail: ionut@brandsupport.ro telefon: 0730 787 678
Cuvinte cheie: agentia de publicitate Brand Support  

Brand Support

Bucuresti, Alexandru Ioan Cuza nr. 31
0729 635 555

Companie inscrisa in LIVE PR in 16.07.2015.

Vezi toate comunicatele companiei Brand Support