ServiceDesk Plus produsul saptamanii de la Romsym Data

4 august 2011

ServiceDesk Plus este un software complet ITIL-Ready Help Desk bazat pe Web cu management integrat al resurselor. Este un pachet integrat format din Request Management (Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management, Self-Service Portal si Knowledge Base. ServiceDesk Plus contine tot ceea ce este necesar pentru a avea un departament productiv de help desk.

ServiceDesk Plus reduce in mod drastic timpul de rezolvare a tichetelor prin automatizarea notificarilor si accesul rapid la informatii. ServiceDesk Plus imbunatateste eficienta help desk-ului, oferind toate informatiile legate de un tichet sau un utilizator. ServiceDesk Plus ajuta organizatiile care doresc sa implementeze ITIL-ul in functiile proprii de suport.

ServiceDesk Plus este disponibil in 3 editii: Standard Edition, Professional Edition si Enterprise ITIL Edition.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram