Alegerea serviciilor de promovare SEO responsabilitatea clientului

9 februarie 2017
Autor:
WEBDESK

Alegerea unei agentii care ofera servicii SEO reprezinta performanta unei afaceri online sau a unei pagini web. Cei mai multi clienti isi doresc sa capete pozitii fruntase in rezultatele motoarelor de cautare web, ceea ce inseamna o strategie bine implementata. Cu toate acestea, rolul unei agentii este mai mult de atat, ea functionand ca un partener care gestioneaza din spate intreg procesul de promovare si de mentinere pe cea mai avantajoasa pozitie.

Pentru selectia unui serviciu corespunzator este necesara o prezenta profesionala din punct de vedere SEO chiar a agentiei in sine. Acest lucru se vede atat prin continutul paginilor de prezentare, cat si din punct de vedere al activitatii online pe retelele de socializare sau prin accesibilitatea site-ului.

Portofoliul este un alt criteriu de selectie, deoarece in functie de proiectele elaborate, un potential client poate evalua capacitatea unui serviciu de a face SEO de calitate si eficient. De asemenea, poate sa ofere un reper pentru anumite nise, totul fiind o dovada a muncii reale depuse in functie de nivelul de experienta si de istoria pe care o echipa o are in acest domeniu.

Este foarte important si tipul de interactiune pe care cei ce se ocupa de servicii seo il au cu clientii lor. In functie de gradul de implicare si de sprijinul pe care sunt dispusi sa il ofere denota nu doar profesionalism, ci si pasiune pentru munca depusa. O discutie detaliata despre proiectul ce urmeaza sa fie implementat, cat si despre obiectivul urmarit sau despre metodele aplicate poate sa ofere unui posibil viitor client resurse importante pentru o alegere corespunzatoare. O comunicare eficienta este importanta pentru ca fiecare task sa fie dus la final cu succes. Spre exemplu, textele scrise pentru un anumit client trebuie sa defineasca atat imaginea brandului respectiv, cat si publicul tinta, iar cand vine vorba despre nise specializate trebuie ca ambele parti sa ofere toate informatiile necesare.

De asemenea, aria de servicii pe care o agentie o ofera serveste ca punct de reper pentru un client ce isi doreste promovare completa. Un exemplu il reprezinta cei de la www.servicii-seo.net care se axeaza nu doar pe SEO onpage sau pe SEO offpage, ci ofera si audit sau consultanta in ceea ce priveste eliminarea penalizarilor aplicate de Google.

Serviciile includ o analiza a potentialelor link-uri care afecteaza imaginea unui site si care reprezinta o veriga slaba in autoritatea acestuia, reparand pagubele prin crearea unui continut calitativ si benefic, dar si prin strategii de repozitionare a site-ului in rezultatele cautarilor.

Prin urmare, selectia unor servicii SEO care sa corespunda intentiilor clientului reprezinta o analiza atenta a ofertei si a modului de promovare prin care se face remarcata agentia.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram