Fanioane elegante de efect pentru întâlnirile oficiale

10 iunie 2016

În cadrul întâlnirilor oficiale, atât în mediul privat, cât și în cadrul instituțiilor publice naționale și internaționale, se impune, în funcție de gradul întâlnirii, o etichetă mai mult sau mai puțin strictă. Dacă în mediul privat, regulile sunt puțin mai relaxate, în contextul instituțiilor publice situația este mai complicată, iar respectarea protocolului este primul pas în demararea unei discuții constructive pentru ambele părți. Fanioanele joacă un rol important în respectarea etichetei întâlnirilor oficiale, indiferent de mediu. Așadar, pentru a începe „cu dreptul” o relație comercială sau una inter-instituțională, fanioanele trebuie să fie poziționate strategic pe masa la care se poartă negocierile.
În accepțiunea clasică a termenului, fanioanele sunt steaguri de formă triunghiulară și dimensiuni reduse folosite, de obicei la semnalizările din armată, di sistemul de căi ferate și chiar în sport, mai ales în fotbal. Utilizarea și funcțiile lor au evoluat, așa că, pe lângă latura de semnalizare pe care și-o păstrează încă în domeniile menționate, mai au și o serie de funcții și roluri reprezentative. Fanioanele redau, la o scară mai mică, elementele de identitate vizuală și simbolurile reprezentative pentru un stat, o entitate instituțională, sau o companie privată. Așadar, în cadrul oficial al unei întâlniri internaționale la nivel înalt, pe masa tratativelor vor fi plasate fanioane reprezentând steagurile naționale ale fiecărui participant, pentru o identificare a acestuia. Dacă este cazul, pe lângă fanioanele care reprezintă steaguri naționale se vor plasa și unele cu simbolurile cu însemnele instituțiilor sau entităților pe care fiecare participant le reprezintă.
Supranumite și steaguri de masă, fanioanele destinate întâlnirilor oficiale trebuie să respecte cele mai înalte standarde de calitate. Grafica lor este extrem de importantă datorită simbolisticii și rolului care li se atribuie. De aceea, indiferent că este vorba de un fanion cu simbolurile naționale, sau de unul care reprezintă o instituție sau o companie privată, materialele trebuie să fie de cea mai bună calitate, iar grafica imprimată sau brodată să redea fidel elementele vizuale. În condițiile unei întâlniri oficiale orice deviație de la redarea fidelă a elementelor de identitate vizuală a entităților reprezentate poate avea repercusiuni incomode la nivelul interpretării greșelii și sancționarea ei prin atitudinea participanților dar și în spațiul public prin popularizarea gafei prin mijloacele media.
Din perspectiva comercială, fanioanele de masă sunt un element important la târguri și expoziții, fiind în același timp, nelipsite de la întâlnirile la nivel înalt între companii. Deși în mediul privat eticheta fanioanelor și a steagurilor nu este una atât de strictă și cu elemente sensibile care trebuie respectate întocmai, parcurgerea cu fidelitate a ritualului denotă, în primul rând considerație față de partenerul de discuție și generează un impact mai mare mai ales în cazul întâlnirilor dintre delegații străine.
Despre Fanioane.ro
Fanioane.ro este parte a grupului Metropolis COM, localizat în Sibiu. Grupul are o activitate preponderentă în domeniul imprimării profesionale de articole sportive și elemente publicitare. Divizia de steaguri și fanioane este extrem de importantă pentru că vine și cu un element important pentru Metropolis COM, respectiv secția de broderie.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram