Invata sa castigi mai mult prin retentia clientilor

1 septembrie 2014

Raspunsul la intrebarea „Cum sa castig mai mult din afacerea mea?” il puteti afla la cursul de Customer Service organizat de Creative Business Management in perioada 6-7 septembrie in Bucuresti.
Pe parcursul a doua zile veti invata ABC-ul unei strategii eficiente de customer service de la trainerul agentiei, Monica Minescu.
In prima zi veti afla despre politicile de customer service si modul in care acestea pot fi utilizate pentru o mai buna gestionare a relatiei cu clientii. Cu ajutorul exercitiilor practice si a exemplelor, cursantii vor putea identifica cele mai eficiente tehnici de relationare cu clientii, in functie de domeniul fiecaruia de activitate. Temele abordate in prima zi de curs sunt:
- Elementele cheie in Customer Service
- Dezvoltarea unei politici de Customer Service
- Cine sunt clientii?Calitati profesionale necesare in Customer Service
- Masurarea performantei serviciului de Customer Service
- Tipologia clientilor unei organizatii.
- Tehnici de negociere pe care le putem utiliza in relatiile cu clientii
- Tipuri de intrebari primite de la clienti si strategii de raspuns in vederea obtinerii satisfactie

A doua zi de curs este dedicata modalitatii de rezolvare a situatiilor dificile si folosirii tehnicilor de customer service in vanzari. Cursantii vor invata practic care sunt cele mai bune metode pentru a raspunde reclamatiilor si nemultumirilor. Cu ajutorul trainerului, cursantii vor exersa cum sa transforme o nemultumire intr-o oportunitate de vanzare si care sunt cele mai bune practici pentru retentia clientilor. Temele abordate in a doua zi de curs sunt:
- Cum ne adresam clientilor utilizand ca mijloc de comunicare telefonul si e-mailul
- Tipuri de comunicare: verbal, nonverbal si paraverbal
- Limbajul persuasiv utilizat in relatiile cu clientii (modalitati de convingere si persuasiune, ambiguitatea limbajului, ascultarea activa)
- Cum acordam eficient asistenta clientilor?
- Principii si tehnici de customer care
- Modalitate de tratare a reclamatiilor si a obtiectiilor venite din partea clientilor. 
-Concepte ale procesului de vanzare si interdepententa dintre Sales si Customer Service. 

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram