Top 4 lucruri de care TREBUIE sa tina cont managerul unui local

21 iulie 2017
Autor:
PETZ WEB CONSULTING SRL

Fara indoiala, managerul unui local, fie el restaurant, bar, pub sau pizzerie, trebuie sa tina cont de cateva reguli esentiale pentru a-si impresiona clientii, intrucat doar astfel business-ul pe care in conduce va cunoaste succesul!

Avand in vedere ca, in aceasta industrie, consumatorii joaca cel mai important rol, administratorul unui local trebuie sa aiba in vedere toate aspectele cu care acestia intra in contact!

Iata cele mai importante lucruri de care managerul unui local trebuie sa tina cont:

1. In primul rand, este esential ca localul pe care il conduce sa arate impecabil! Astfel, orice client care intra si se aseaza la o masa nu trebuie sa gaseasca niciodata firimituri sau o fata de masa murdara. In plus, podelele si geamurile trebuie sa straluceasca si sa faca o impresie placuta celor care cauta un loc deosebit.

Astfel, un manager trebuie sa caute si sa achizitioneze produse profesionale, precum cele de la SANITO.ro, intrucat acestea sunt de cea mai buna calitate: curata eficient si lasa in urma lor un aer proaspat. Cu siguranta, acestea satisfac exigentele oricarui client.

2. Pe de alta parte, aspectul baii conteaza extrem de mult pentru consumatorul unui restaurant sau bar, ba chiar este un aspect definitoriu pentru revenirea sa intr-o locatie. De aceea, un manager trebuie sa se asigure ca exista intotdeauna
prosoape tip hartie , sapun lichid, hartie igienica, cos, perie si folie igienica pentru capacul de la toaleta. Bineinteles, personalul responsabil trebuie sa se asigure ca in aceasta incapere este curatenie tot timpul.

3. Apoi, un manager trebuie sa se asigure ca angajatii sai sunt dedicati si ca au un comportament adecvat fata de clienti. De foarte multe ori, oamenii renunta la vizitarea unor locatii din cauza lipsei de profesionalism a personalului. De aceea, adminsitratorul trebuie sa supravegheze angajatii si sa se asigure ca timpul de raspuns pentru o solicitare este scurt si ca adresarea este respectuoasa.

Totodata, este necesar ca acesta sa ia in considerare reclamatiile facute de clienti pentru a impune anumite masuri. Pastrarea angajatilor nepotriviti se poate dovedi neprielnica unui local al carui succes depinde de consumatori.

4. Comunicarea este un alt lucru esential pentru bunul mers al unei afaceri. Aceasta nu se refera numai la dialogul cu angajatii, ci si la cel cu consumatorii. Astfel, un manager implicat stie ca nu trebuie sa isi certe niciodata personalul in fata clientilor, iar sedintele regulate pot fi extrem de eficiente pentru consolidarea echipei.

De asemenea, un administrator implicat, care isi petrece toata ziua la job, isi cunoaste clientii si ii face sa se simta intotdeauna ca acasa!

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram