Spartan organizeaza primul proiect de responsabilizare fiscala al unei companii private din Romania

26 iulie 2017

Campania se desfasoara in perioada 10 iulie – 20 august, in toate cele 33 de restaurante care fac parte din lantul Spartan. Clientii care achizitioneaza preparate de la Spartan in aceasta perioada, vor putea intra intr-o tragere la sorti al carei premiu este o excursie de 7 nopti in Creta, una dintre cele mai frumoase insule ale Greciei, la un hotel de 5 stele, all inclusive si transport cu avionul inclus. Participarea la acest concurs se va face pe baza bonului fiscal obtinut in urma cumpararii unui preparat in valoare de minimum 10 lei. Astfel, delicioasele Souvlaki de purcel & vitelus & berbecut sau de puisor, Leonidas Pyta, platoul Persia, salata greceasca sau oricare alt fel de mancare marca Spartan, vor transforma un client al retelei, in fericitul castigator al unui sejur pentru doua persoane in Grecia. Toti cei care vor dori sa intre in concurs, vor completa un talon de participare de care va fi capsat bonul fiscal. Acestea vor fi introduse in urnele speciale, ce se gasesc in fiecare unitate Spartan, in zona caselor de marcat, pana pe data de 20 august inclusiv.

“Ideea acestei campanii a plecat de la o problema pe care am identificat-o: in Romania, oamenii nu prea dau atentie bonului fiscal. Nu il solicita, pentru ca nu il considera important. Noi promovam respectarea stricta a legii si consideram ca este necesar ca toti factorii implicati in acest proces – stat, firma si client – sa conlucreze la aplicarea legii. Aceasta campanie este modul nostru de a arata ca ne pasa de aspectele legale implicate in buna functionare a unei afaceri, ca promovam transparenta si ca vrem sa ne educam nu doar personalul, ci si clientii in acest sens”, a explicat Stefan Mandachi, avocat si CEO al S.C. Strong MND Corporation S.R.L., compania detinatoare a francizei Spartan.

Campania a luat nastere in primul rand ca un demers impotriva evaziunii fiscale si ca un semnal in directia informarii si educarii in problematica dreptului consumatorilor, dar nu numai: “Am vrut sa ne si rasplatim clientii si cred ca o excursie in Grecia, tara de unde ne-am inspirat pentru a crea conceptul Spartan, este cel mai potrivit premiu si o destinatie pe care romanii o apreciaza foarte mult! In urmatoarea perioada imi doresc sa ne concentram mai mult pe consolidarea afacerii si sa ne dedicam unor campanii si programe de fidelizare dedicate clientilor, deoarece fara ei nu am fi ajuns aici!”, a adaugat Stefan Mandachi.

Extragerea castigatorului va avea loc in data de 22 august, printr-o tragere la sorti desfasurata in cadrul unuia dintre restaurantele retelei Spartan. Vor fi extrase in total trei taloane, castigatorul si doua rezerve, iar numele acestora vor fi afisate pe website-ul Spartan. Regulamentul complet al acestei promotii este disponibil pe website-ul Spartan.

Efectele scontate, pe langa constientizarea romanilor in ceea ce priveste obligativitatea solicitarii bonului fiscal in orice unitate comerciala, sunt: cresterea vanzarilor in restaurantele Spartan prin eliminarea fraudelor, intarirea increderii clientilor in marca Spartan si promovarea transparentei muncii in acest sector de activitate.

###

Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare. Lantul de restaurante a fost fondat in 2012 si numara 33 de restaurante, dintre care 12 sunt restaurante proprii si alte 21 sunt in sistem de franciza, deschise in capitala si in 19 orase din tara: Suceava, Arad, Brasov, Iasi, Cluj, Timisoara, Botosani, Galati, Braila, Focsani, Targu-Jiu, Craiova, Pitesti, Turnu-Severin, Deva, Ramnicu Valcea, Baia Mare, Piatra Neamt si Constanta.

Cifra de afaceri inregistrata de lantul de restaurante Spartan la finalul anului 2016 este de aproximativ 14 milioane de euro. In cele 12 restaurante detinute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajate peste 250 de persoane, iar in total, in toate cele 33 de unitati lucreaza peste 700 de oameni. Lantul de restaurante Spartan va continua extinderea in capitala, in provincie, dar si in afara granitelor Romaniei. Planurile sale de expansiune vizeaza ca, pana in 2018, sa ajunga la 40 de unitati.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram