Partenerii nationali si internationali Expressoft reuniti la Bucuresti

28 august 2014

Pentru compania Expressoft Technology, fosta TOP HoReCa, procesul de rebranding lansat in aprilie 2013 a fost doar inceputul unei etape de efervescenta in business. Avand o experienta de peste un deceniu in dezvoltarea de solutii software pentru domeniul horeca si nu numai, Expressoft lansa, in noiembrie 2012, o noua suita de aplicatii, bazate pe tehnologia inovatoare cloud. Produsele lansate cu aceasta ocazie au deschis un alt capitol pe piata nationala a solutiilor software, aducand si noi oportunitati de dezvoltare, deopotriva in tara si peste hotare. Vectori in acest proces sunt si partenerii dezvoltatorului, prezenti, pe 25-26 august 2014, la o reuniune dedicata chiar lor.

Evenimentul a atras atat participanti din tara (T&C Net, Mitsoft,Sintezis, SGI), cat si oaspeti sositi din strainatate, precum Technext FZE - Dubai. Speakeri au fost specialisti cu experienta in dezvoltarea si vanzarea solutiilor Expressoft, respectiv Elena Soare – Sales Manager, Gabriel Iovu – General Manager, Dragos Georgescu – Infrastructure Architect si Bogdan Vijiala - Customer Care Manager. Acestia i-au familiarizat pe parteneri cu cele mai recente aplicatii dezvoltate de echipa Expressoft Technology: myCheck Table Service, myCheck Quick Service, myCheck Delivery. Aplicatia myCheck Retail a fost impartita de catre specialistii Expressoft in doua segmente distincte: cel alimentar (Food) si cel non-alimentar (Non-Food). Prezentarile detaliate au descris functiile aferente fiecarui profil in parte, beneficiile concrete pentru activitatea cotidiana a utilizatorilor si rezultatele financiare ale companiilor-utilizatoare.

Totodata, intalnirea a fost, pentru Expressoft, un bun prilej de a-si consolida si dezvolta relatiile cu partenerii, dar si pentru a trasa obiective comune. Abordarea indrazneata a furnizorului, ce depasea deunazi granitele IT cunoscute pana atunci pe piata din Romania, continua sa se reflecte in planurile ambitioase de dezvoltare a businessului: «Reuniunea cu partenerii nostri ne-a amintit tuturor valorile comune care ne-au ajutat sa ne dezvoltam impreuna, cat si viziunea pe termen-lung ce ne motiveaza sa abordam noi provocari. In contextul globalizarii, granitele nu mai conteaza in ecuatia performantei. Acum mai mult decat oricand, antreprenorii din horeca pretind solutii performante pentru a raspunde asteptarilor tot mai ridicate ale clientilor, iar Expressoft exact asta le ofera: inovatie, eficienta, promptitudine, suport real in management – adica tot ce le trebuie pentru a-si conduce afacerea cu succes. Cu aceste atuuri si parteneriate stabile pe mai multe meridiane drept catalizator, Expressoft se poate impune pe orice piata», declara Gabriel Iovu, director general Expressoft Technology.

Despre Expressoft Technology
Compania Expressoft Technology, fosta TOP HoReCa, are un capital 100% romanesc si ofera servicii si solutii informatice, software si hardware, pentru managementul afacerilor din industria ospitalitatii: restaurante, hoteluri, magazine, cantine, cafenele, baruri, cluburi, cofetarii, firme de catering, retail, patiserii, saloane de infrumusetare, sali de fitness etc.

Brandul Expressoft este rezultatul unei experiente de 13 de ani in domeniul HoReCa, timp in care si-a castigat si dezvoltat constant reputatia, oferind solutii unui numar de peste 2000 de companii - in prezent, peste 15.000 de licente instalate. In 2013, compania a realizat o cifra de afaceri de 1 milion de euro.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram