LC Waikiki – o crestere de 100 in Romania fata de anul 2014

18 iunie 2015

LC Waikiki, lider in moda de retail din Turcia, face pasi mari in evolutia sa ca brand global. LC Waikiki este prezent in Turcia ca parte din LC Waikiki Retail Magazacilik AS din anul 1997. Ca urmare a cresterii rapide si a recunoasterii sale ca lider de piata in Turcia, LC Waikiki a facut primele investitii in strainatate in anul 2009 in Romania. Intr-o perioada scurta de 6 ani, LC Waikiki a devenit accesibil in 25 de tari, numarand 530 de magazine.

“Regiunea Balcanica are o importanta majora pentru Turcia pentru ca reprezinta o poarta de deschidere catre Europa de Vest, dar si datorita legaturilor culturale si umane. Romania are o importanta aparte pentru noi deoarece este prima tara prin intermediul careia ne-am deschis catre lume in 2009. Cu puterea ce deriva din valorile noastre, vom continua investitiile internationale in Romania, in Balcani si in diferite regiuni ale lumii, cu scopul de a fi unul dintre brand-urile globale ale Turciei.” declara Yenal Gökyıldırım, LC Waikiki Retail Managing Director.

Obiectiv: 500 de magazine in Turcia si 1000 internationale

LC Waikiki a ajuns la 392 de magazine in Turcia si la aproape 140 peste hotare, oferind locuri de munca pentru 25.500 de oameni din diferite culturi. Compania a crescut investitiile cu 25% incepand cu anul 2009, cand a deschis pentru prima data un magazin international.
LC Waikiki isi continua expansiunea cu viziunea de a sustine obiectivele pentru 2023, viziune ce corespunde cu implinirea a 100 de ani de la infiintarea Republicii Turce. Obiectivul LC Waikiki este sa devina un brand global in 2023 si sa ajunga la o cifra de afaceri la nivel global de 6 miliarde de dolari cu 1.000 de magazine peste hotare, si 4 miliarde de dolari la nivel local, cu 500 de magazine deschise in Turcia.

O crestere de 100% in Romania fata de anul 2014
“LC Waikiki a realizat o crestere de 100% in Romania din 2014. Vom continua sa crestem fara sa incetinim. Astazi suntem brand-ul care ofera oamenilor din Romania cele mai raspandite servicii. In plus fata de magazinele din Romania avem aici si un sediu central si un centru logistic. Contribuim la economia Romaniei si ocuparea fortei de munca prin colaborarea cu furnizorii locali si prin introducerea propriei noastre culturi de retail.” a continuat domnul Yenal Gökyıldırım, Director LC Waikiki Retail Management.
Aproximativ 300 din cei 5.500 de angajati expatriati sunt din Romania. In perioada urmatoare, LC Waikiki intentioneaza sa creasca numarul angajatilor din Romania la 400, iar numarul de magazine sa ajunga pana la sfarsitul anului de la 14 la 18. Compania este, de asemenea, pozitionata ca lider de piata in Kosovo, Bosnia si Hertegovina, Macedonia, Albania si Bulgaria.

Despre LC Waikiki:

Brand-ul LC Waikiki, infiintat in 1985 face parte din LC Waikiki Retailing in Turcia din 1997. Compania are ca slogan “Toata lumea merita sa se imbrace bine” si misiunea de a face “moda accesibila”. LC Waikiki continua sa creasca de 18 ani atat pe plan intern, cat si international. Ca lider al sectorului de imbracaminte ready-wear, LC Waikiki are 25.500 de angajati in peste 500 de magazine din 25 de tari. LC Waikiki are 14 de magazine in 9 orase din Romania, cu peste 300 de angajati in magazinele sale, un sediul central si un centru logistic.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram