Despre casele de expeditii

Bucuresti, 17.02.2017


In domeniul transporturilor de marfa, rolul unei case de expeditii este acela de liant care face legatura intre clientul ce doreste sa transporte o anumita cantitate de marfa si firmele care se ocupa cu astfel de transporturi. Modalitatea prin care se realizeaza castigul acesteia este relativ simplu, avand in vedere ca ea percepe un comision variabil din partea celor ce beneficiaza de transportul respectiv. Pentru cei care nu sunt obisnuiti cu aceste servicii, functia comerciala indeplinita de o casa de expeditii poate parea in plus, insa lucrurile nu stau deloc asa pentru persoanele si companiile care doresc sa se bucure de profesionalism, siguranta, comunicare la cele mai inalte standarde si responsabilitate in cazul unui transport fragil. Asadar, casa de expeditii devine o veriga semnificativa in intreg arsenalul de „transport”, ea dovedindu-se o sursa de economii pentru ambele parti implicate in proces.

Cum sunt generate aceste economii? Ei bine, lucrurile sunt destul de simple daca ne gandim la un transport efectuat dintr-un colt in altul al tarii, spre exemplu ruta Bucuresti – Baia Mare.Situatia pe care trebuie sa o previzualizati pentru a intelege mai bine rolul caselor de expeditie este urmatoarea. Sa spunem ca, din varii motive, firma dumneavoastra trebuie sa livreze o cantitate fixa de marfuri in respectiva regiune, o cantitate care nu respecta principiile standard. Vorbind despre un numar pretentios de tone, precum 12, va fi destul de dificil de gasit un camion care detine fix aceasta capacitate. Daca acest lucru nu este posibil, in mod normal dumneavoastra ar trebui sa platiti si diferenta, chit ca respectivul „gol” nu este umplut cu nimic.

Pe de alta parte, in momentul in care apelati la serviciile unei case de expeditii, implicit angajatii acesteia va vor introduce transportul in baza de date, urmarind daca exista alti clienti ce intentioneaza sa isi duca marfurile spre aceeasi destinatie. Daca norocul va surade, iar in paralel se doreste efectuarea unui transport care completeaza numarul de tone al camionului respectiv, atunci costurile vor fi impartite intre cei doi potentiali clienti. Totusi, avand in vedere faptul ca se intampla tot mai rar astfel de coincidente, strategia este aceea de a combina marfuri care se livreaza intr-o arie relativ apropiata, sau care cel putin se regasesc pe acelasi traseu rutier.

Pornind de la faptul ca transportatorii nu au cum sa indeplineasca pe cont propriu aceasta strategie, fiind tot mai dificil sa isi construiasca trasee astfel incat sa nu circule fara marfa in camioane, atunci colaborarea lor constanta cu o casa de expeditii devine un „must” , atat pentru imbunatatirea castigurilor, cat si pentru simpla supravietuire pe piata de profil.

Insa, rolurile indeplinite de casa de expeditii nu se opresc aici. Fiind un sector dinamic, companiile care beneficiaza de acest statut aleg sa se ocupe si de serviciile vamale, de serviciile de depozitare sau chiar de dislocarea marfurilor pana la proprietatea beneficiarului. Nu-i de mirare aceasta extindere a paletei de servicii, avand in vedere faptul ca o casa de expeditii cu planuri de viitor doreste sa se adapteze pietei, dar si sa raspunda intotdeauna afirmativ solicitarilor provenite din randul clientilor.

sursa: www.maribol.ro

Casa de expeditie RILVAN Group!
Cuvinte cheie: casa de expeditie  
Suits Advertising

Suits Advertising

Bucuresti, Calea Giulesti nr. 42
0749355680
www.suitsadvertising.ro

Companie inscrisa in LIVE PR in 04.10.2016.

Vezi toate comunicatele companiei Suits Advertising