Customer care - un trend aflat în ascensiune în 2017

Bucuresti, 20.03.2017

Clienții beneficiază de o ofertă extrem de variată în orice industrie, de informații vaste care îi ajută să analizeze produsele și serviciile în timp real și să determine care este cea mai bună soluție pentru ei. Studiile arată că relația furnizor - client din procesul de achiziție și managementul experienței clienților vor determina succesul afaceri. Pe de altă parte, o companie care nu investește în relaționarea cu comunitatea și nu o fidelizează va întâmpina dificultăți. Mai mult decât atât, specialiștii vorbesc despre tendința conform căreia competitivitatea de pe piață se va contura în jurul experienței și a relației cu consumatorii, fie ei persoane fizice sau juridice, factori pentru care aceștia vor fi dispuși să plătească mai mult.

În acest context, este cu atât mai important pentru companii să integreze servicii profesioniste de customer care în strategia lor de afaceri din 2017. Integrarea poate fi în ambele sensuri: crearea unui departament intern de customer care sau externalizarea serviciului, care poate avea o serie de avantaje semnificative: costuri mai reduse, acces la servicii profesionale, consultanță venită din exteriorul companiei care va aduce o perspectivă nouă și îmbunătățită asupra serviciilor oferite și asupra relației cu clienții. Așadar, în anul acesta este important să ne concentrăm pe livarea unor servicii de o calitate superioară pentru consolidarea poziției pe piață și pentru creștea venitului.

Despre tendințele în customer care, Delia Daniu (Managing Partner Alpha Power Media & Comunication) spune: „Nu cred că există manageri de top sau antreprenori care au omis să analizeze costul pierderii unui client și care nu au observat că este mult mai profitabil să revinzi unui client vechi, care deja te cunoaște. Din propria mea experiență, investiția într-un serviciu profesional de customer care asigură o profitabilitate crescută a business-ului pe termen lung.”

APMC este parte componentă a unui holding care oferă servicii de call center pentru reactivarea clienților vechi, pentru a obține feedback-ul clienților în urma unei achiziții sau pentru generarea de lead-uri.
Cuvinte cheie: feedback  call center  customer care  clienti  profit  

Nomade Communication

Topoloveni, Calea Bucuresti, nr. 111A, bl. P33, sc.A, et.2, ap.22
0744199317

Companie inscrisa in LIVE PR in 18.03.2016.

Vezi toate comunicatele companiei Nomade Communication