Impactul unei Firme de transport persoane

9 iunie 2017
Autor:
Atelierul de Creatii Digitale

Impact ,Articolul principal: Transport durabil
Economic

Skyline a orașului în zori. O autostradă majoră se învârte în zona centrală a orașului.
Transportul este o componentă cheie a creșterii și a globalizării, cum ar fi Seattle, Washington, Statele Unite ale Americii.
Transportul este o necesitate esențială pentru specializare - permite producția și consumul de produse să aibă loc în diferite locații. Transportul a fost, de-a lungul istoriei, un stimulent pentru expansiune; Transportul mai bun permite mai mult comerț și o mai mare răspândire a oamenilor.
Creșterea economică a fost întotdeauna dependentă de creșterea capacității și a raționalității transportului. Dar infrastructura și funcționarea transporturilor au un impact mare asupra pământului și reprezintă cel mai mare sistem de drenaj al energiei, ceea ce face ca durabilitatea transporturilor să fie o problemă majoră.

Datorită modului în care sunt planificate și funcționate orașele și comunitățile moderne, se creează, de obicei, o distincție fizică între domiciliu și muncă, forțându-i pe oameni să se transporte în locuri de muncă, studii sau petrecere a timpului liber, precum și să se mute temporar pentru alte activități cotidiene. Transportul de călători este, de asemenea, esența turismului, o parte importantă a transportului de agrement.
Comerțul necesită transportul oamenilor pentru desfășurarea afacerilor, fie pentru a permite comunicarea față în față a deciziilor importante, fie pentru a muta specialiștii de la locul lor obișnuit de muncă pe site-uri unde sunt necesare.

Articolul principal: Planificarea transportului

Planificarea transporturilor permite o utilizare sporită și un impact mai mic asupra noii infrastructuri. Folosind modele de prognoză a transporturilor, planificatorii sunt capabili să prezică modele viitoare de transport.
La nivel operativ, logistica permite proprietarilor de marfă să planifice transportul ca parte a lanțului de aprovizionare.
Transportul ca domeniu este studiat și prin economia transporturilor, o componentă pentru crearea politicii de reglementare de către autorități. Ingineria transporturilor, o sub-disciplină a ingineriei civile, trebuie să țină cont de generarea călătoriei, de distribuția călătoriei, de alegerea modului și de alocarea rutelor, în timp ce nivelul operativ este gestionat prin ingineria traficului.

Vedere aeriană a sensului giratoriu, o intersecție a mai multor străzi. Vehiculele traversează în jurul sensului giratoriu, care este înconjurat de clădiri, în cea mai mare parte cu mai multe etaje
Ingineria acestui sens giratoriu din Bristol, Marea Britanie, încearcă să facă circulația liberă în mișcare.
Datorită impactului negativ, transportul devine adesea obiectul unor controverse legate de alegerea modului, precum și de creșterea capacității.
Transportul auto poate fi văzut ca o tragedie a comunelor, unde flexibilitatea și confortul pentru individ dăunează mediului natural și urban pentru toți.
Densitatea dezvoltării depinde de modul de transport, iar transportul public permite o utilizare spațială mai bună.
Utilizarea bună a terenurilor menține activitățile comune aproape de casele oamenilor și plasează o dezvoltare mai densă mai aproape de liniile de transport și hub-uri, pentru a minimiza necesitatea transportului.
Există economii de aglomerare. Dincolo de transport, unele utilizări ale terenurilor sunt mai eficiente atunci când sunt grupate.
Facilitățile de transport consumă pământ, iar în orașe, pavajele (dedicate străzilor și parcării) pot depăși cu ușurință 20% din utilizarea totală a terenurilor. Un sistem eficient de transport poate reduce deșeurile de teren.

Prea multă infrastructură și prea multă netezire pentru o performanță maximă a vehiculelor înseamnă că în multe orașe există prea mult trafic și multe - dacă nu chiar toate - impacturile negative care vin împreună cu acesta.
Numai în ultimii ani, practicile tradiționale au început să fie interogate în multe locuri și ca urmare a unor noi tipuri de analize care aduc o gamă mult mai largă de competențe decât cele care se bazează în mod tradițional pe sectoare precum analiza impactului asupra mediului, Sănătatea publică, sociologii și economiștii - viabilitatea vechilor soluții de mobilitate este tot mai mult pusă la îndoială.

Mediu

Privind pe un drum aglomerat, care este așezat pe ambele părți de clădiri înalte, dintre care unele sunt acoperite în panouri publicitare
Congestionarea traficului persistă în São Paulo, Brazilia, în ciuda numărului de zile fără permis, bazat pe numerele de permis.
Articolul principal: Transport și mediu

Transportul este o utilizare majoră a energiei și arde majoritatea petrolului din lume. Acest lucru creează poluarea aerului, inclusiv oxizii de azot și particulele, și contribuie semnificativ la încălzirea globală prin emisia de dioxid de carbon, pentru care transportul este sectorul de emisii cu cea mai rapidă creștere.
Pe subsector, transportul rutier este cel mai mare contributor la încălzirea globală. Reglementările de mediu din țările dezvoltate au redus emisiile vehiculelor individuale; Totuși, acest lucru a fost compensat de creșterea numărului de vehicule și de utilizarea fiecărui vehicul. S-au studiat în mod considerabil unele căi de reducere a emisiilor de carbon ale vehiculelor rutiere Utilizarea energiei și emisiile variază în mare măsură între moduri, determinând ecologiștii să solicite o tranziție de la transportul aerian și rutier la transportul feroviar și transportul uman, precum și creșterea transportului

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram