Firma transport persoane date generale

9 iunie 2017
Autor:
Atelierul de Creatii Digitale

Elemente ,Infrastructura
Articolul principal: Infrastructura

Podurile, cum ar fi Podul Golden Gate, permit drumurilor și căilor ferate să treacă corpurile de apă.
Infrastructura reprezintă instalațiile fixe care permit un vehicul să funcționeze. Se compune dintr-o cale, un terminal și facilități pentru parcare și întreținere.
Pentru transportul feroviar, conducte, rutier și cabluri, trebuie construit tot drumul spre care se deplasează vehiculul. Aeronavele și ambarcațiunile de apă pot evita acest lucru, deoarece nu trebuie să fie construite caile aeriene și cele maritime. Cu toate acestea, acestea necesită o infrastructură fixă la terminale.

Terminalele, cum ar fi aeroporturile, porturile și stațiile, sunt locațiile în care pasagerii și mărfurile pot fi transferate de la un vehicul la altul.
Pentru transportul de pasageri, terminalele integrează diferite moduri pentru a permite schimbătorilor de viteze să facă schimburi pentru a profita de avantajele fiecărui mod.
De exemplu, legăturile feroviare de aeroport leagă aeroporturile de centrele și suburbiile orașelor. Terminalele pentru automobile sunt locuri de parcare, în timp ce autobuzele și autocarele pot opera de la opriri simple.
Pentru transportul de marfă, terminalele acționează ca puncte de transbordare, deși o anumită încărcătură este transportată direct de la punctul de producție până la punctul de utilizare.

Finanțarea infrastructurii poate fi publică sau privată. Transportul este adesea un monopol natural și o necesitate pentru public;
Drumuri, iar în unele țări, căile ferate și aeroporturile sunt finanțate prin impozitare. Noile proiecte de infrastructură pot avea costuri ridicate și sunt adesea finanțate prin datorii. Prin urmare, mulți proprietari de infrastructură impun taxe de utilizare, cum ar fi taxele de aterizare la aeroporturi sau plăți de taxare rutieră. Independent de acestea, autoritățile pot impune impozite la cumpărarea sau utilizarea vehiculelor.
Din cauza prognozării și supraestimuirii numărului de pasageri de către planificatori, există deseori un deficit de beneficii pentru proiectele de infrastructură de transport

Articolul principal: Vehicul

Un Fiat Uno în 2008
Un vehicul este un dispozitiv non-viu care este folosit pentru a muta oamenii și bunurile. Spre deosebire de infrastructură, vehiculul se deplasează împreună cu marfa și călăreții. Cu excepția cazului în care este tras / împins de un cablu sau de o putere musculară, vehiculul trebuie să ofere propria propulsie; Acest lucru se realizează cel mai adesea prin intermediul unui motor cu aburi, al unui motor cu combustie, al unui motor electric, al unui motor cu reacție sau al unei rachete, deși există și alte mijloace de propulsie. Vehiculele au, de asemenea, nevoie de un sistem de transformare a energiei în mișcare; Acest lucru se realizează cel mai adesea prin roți, elice și presiune.

Vehiculele sunt cele mai des ocupate de un conducător auto. Cu toate acestea, unele sisteme, cum ar fi transferatorii de persoane și unele tranzite rapide, sunt complet automatizate. Pentru transportul de călători, vehiculul trebuie să aibă un compartiment, un scaun sau o platformă pentru pasageri. Vehiculele simple, cum ar fi automobilele, bicicletele sau aeronavele simple, pot avea unul dintre pasageri ca șofer.

Funcționare
Vedere aeriană înclinată spre aeroportul modern. Aeronavele sunt parcate lângă "brațele" care se extind din clădirea centrală
Aeroportul Internațional Incheon, Coreea de Sud
Transportul privat este supus numai proprietarului vehiculului, care operează singur vehiculul. Pentru transportul public și transportul de mărfuri, operațiunile se efectuează prin întreprinderi private sau prin intermediul guvernelor. Infrastructura și vehiculele pot fi deținute și exploatate de aceeași societate sau pot fi exploatate de diferite entități.
În mod tradițional, multe țări au avut o linie aeriană națională și o căi ferate naționale. Începând cu anii 1980, multe dintre acestea au fost privatizate. Transportul maritim internațional rămâne o industrie extrem de competitivă, cu puțină reglementare, dar porturile pot fi publice

Funcții
Relocarea călătorilor și a mărfurilor reprezintă cele mai frecvente utilizări ale transportului. Cu toate acestea, există alte utilizări, cum ar fi relocarea strategică și tactică a forțelor armate în timpul războiului sau construcția de mobilitate civilă sau echipamentul de urgență.
Pasager
Articole principale: Călătorii și transport public
Autobuzul verde, portocaliu și alb oprește în fața clădirii cu mai multe etaje.
Un autobuz de tranzit local operat de ACTION în Canberra, Australia
Transportul de călători sau călătoriile este împărțit în transport public și privat. Transportul public este servicii programate pe rute fixe, în timp ce privat sunt vehiculele care oferă servicii ad-hoc la dorința riderilor. Acesta din urmă oferă o mai mare flexibilitate, dar are o capacitate mai scăzută și un impact mai mare asupra mediului. Călătoriile pot fi parte din transportul zilnic, de afaceri, de petrecere a timpului liber sau de migrație.

Transportul pe distanțe scurte este dominat de transportul auto și de masă. Acestea din urmă constau în autobuze în orașe rurale și mici, completate cu trenuri de călători, tramvaie și tranzit rapid în orașele mai mari. Transportul pe distanțe lungi implică utilizarea autoturismelor, a trenurilor, a vagoanelor și a aeronavelor, dintre care ultima a fost folosită în mod predominant pentru călătoriile mai lungi, inclusiv intercontinentale. Transportul intermodal de călători este locul în care se efectuează o călătorie prin utilizarea mai multor moduri de transport; Deoarece toate transporturile umane încep de obicei și se termină cu mersul pe jos, toate transporturile de călători

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram