Padurile Romaniei cresc prin implicarea companiilor si a alergatorilor pentru Padurea copiilor

24 aprilie 2015

Luna padurii (15 martie – 15 aprilie) a fost sarbatorita de ViitorPlus prin sport, educatie si plantarea a 13.500 de puieti. Evenimentele dedicate padurii au fost: Crosul Padurii powered by Telekom, saptamana „Scoala Altfel”, Marathon des Sables si campania de plantari cu numarul XV, cu ajutorul carora au fost stranse fonduri de peste 20.000 de euro ce vor fi folosite pentru impaduririle din toamna anului 2015.
Punctele culminante ale acestei primaveri au fost inedite. Crosul Padurii powered by Telekom a inregistrat cea mai mare participare de alergatori de pana acum, dar si o premiera romantica: o cerere in casatorie. Andrei Gligor, un IT-ist "obisnuit" de 38 de ani, a ales sa alerge 250 km in desertul Sahara la Marathon des Sables, pentru a strange fonduri pentru impadurirea sudului tarii prin „Padurea copiilor”. Andrei a obtinut locul 344 (din peste 1400 de participanti), cea mai buna plasare a unui roman la aceasta competitie in cei 30 de ani de existenta, totul la prima sa participare. Cu ocazia saptamanii „Scoala Altfel”, echipa „Padurea copiilor” a vizitat mai multe scoli din capitala si judetul Ialomita pentru ateliere non-formale de educatie de mediu, pline de creativitate, culoare si entuziasm din partea celor mici. Actiunile din judetul Ialomita fac parte dintr-un program mai amplu al World Vision Romania – Biroul Zonal Ialomita si au fost pregatite pentru copii din comunitati mai putin favorizate.
Cea de-a 15-a campanie de plantari a programului de impaduriri „Padurea copiilor” marcheaza intrarea in cel de-al optulea an de proiect. Dincolo de puietii plantati si hectarele de padure nou infiintate, activitatile derulate au insemnat si o colaborare in zona de corporate social responsibility cu companiile care si-au dorit sa isi reduca amprenta asupra mediului.
Astfel, voluntari de toate varstele, din partea partenerilor corporate: Accenture, IBM Romania, Coca Cola HBC Romania, METRO Cash&Carry Romania, Deichmann, FAN Courier, Kaufland Romania, dar si voluntari ViitorPlus, alergatori pentru Padurea copiilor, persoane din comunitatile locale si copii din zone mai putin favorizate, sprijiniti de World Vision Romania – Biroul Zonal Ialomita, au participat la actiunile de plantare. Peste 500 de persoane au plantat 13.500 puieti de stejar, frasin, tei, visin turcesc, gladita si salcam pe terenuri degradate din Poroschia si Draganesti-Vlasca, judetul Teleorman. Puietii vor fi ingrijiti timp de minim 6 ani pana ce padurea va atinge stadiul de masiv, asemeni celei de la Dragos-Voda, judetul Calarasi, inaugurata de ViitorPlus in anul 2014.
Actiunile de voluntariat au fost posibile si datorita implicarii Telekom Romania, Stem SURE, 7card si Perpetual Icons. Nelipsit partener logistic in campania de plantari a fost Avis Rent a Car Romania.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram