ERKA Synergy Communication a aniversat 10 ani de Guerilla advertising printr o petrecere tip Urban guerilla party

12 decembrie 2014

În cei 10 ani de activitate, agenția 100% românească s-a afirmat în publicitatea de retail și și-a consolidat poziția în rândul agențiilor de publicitate de dimensiune medie ca un partener de încredere. Alături de clienți, parteneri, colaboratori, ziariști, alături de designerul Alexandru Ciucu și de prezentatoarea de televiziune Florentina Opriș. ERKA a sărbătorit succesul modelului de Guerilla advertising (creativitate, bugete mici, proiecte ieșite din comun, crearea de buzz în jurul proiectului).

“De 10 ani am rămas fideli valorilor noastre: dedicație față de muncă, clienți, echipă, profesionalism / perfecționism, consecvență/perseverență, corectitudine, entuziasm, seriozitate, sfidarea imposibilului, pasiune (pentru publicitate și pentru retail). De exemplu acum 10 ani am interzis în agenție folosirea expresiei «nu se poate». Nu-i așa? Nu am spus niciodată «nu se poate» la nimic. Vă pot spune că planning-ul nu era făcut la zi sau la oră, ci la secundă. Primii care au comunicat în locații atipice au fost clienții ERKA (știu că acuma vi se pare normal și banal). De asemenea, ADN-ul nostru fiind evenimentele, vă anunț că am fost primii care au importat conceptul de Piață de Crăciun în România… prima Piață de Crăciun din România a fost organizată de ERKA la km 0 din Capitală (la Universitate, pe trotuarul din fata Teatrului Național)”, a declarat fondatoarea ERKA, Ruxandra Șerban, în cadrul evenimentului.

În prezent, ERKA deține un portofoliu extins de clienți, proveniți în special din zona francofonă, care au fost convinși de viziunea curajoasă, integrată de comunicare, de soluțiile flexibile, care anticipează nevoile clientului, și de creativitatea abordării ERKA.

Începând cu luna martie anul acesta, ERKA Synergy Communication este agenția de publicitate a DOMO Retail, responsabilă cu strategia de marketing și comunicare, planificare, creație, producție (print, audio-video, outdoor), media, digital, PR și BTL. Tot anul acesta, ERKA Synergy Communication a semnat campania integrată de marketing si comunicare prin care DOMO Retail sărbătorește 20 de ani de la înființarea companiei.

Alte nume semnificative care au intrat, în 2014, în portofoliul agenției sunt West Eye Hospital, Bouygues Constructions, Expert Petroleum, Geosys, Atelierul Alexandru Ciucu sau Maïsadour Semences.

Printre campaniile recente, de succes, ale agenției se numără: “Desenează sportul preferat cu Decathlon“ - o campanie de educație neconvențională care promovează un stil de viață sănătos, însumând în jur de 4.000 de elevi înscriși anual, Crosul “Cora Lujerului Challenge“ (aflat la a 10-a ediție, care adună anual 2.000 – 3.000 de participanți, de doi ani fiind realizat în asociere cu l Universitatea din București), Marșul și Crosul anual Casiopeea împotriva Cancerului de sân (susținut de vedete ca Maia Morgenstern, Laura Badea, Ruxandra Dragomir, Nicolai Tand, Monica Davidescu, Medeea Marinescu sau Dorian Boguță și care a adunat, în 2014, 2.700 participanți, 26 de companii înscrise, 30.000 de euro colectați care au rezultat în donarea a 320 de proteze mamare pentru femeile care au suferit o operație de mastectomie), Campania neconvențională Guess 2014, care a propus o nouă viziune de outdoor advertising, Campania “Anvelope de iarnă la prețuri dezmembrate“, dezvoltată recent pentru Norauto, Campania neconvențională “Vrei mai mult de la medicul tău de familie?“, care a adus Clinicii Anima 16.000 de noi pacienți etc.

Despre ERKA Synergy Communication:

ERKA Synergy Communication are o experiență de 10 ani în industria de publicitate românească și oferă servicii integrate de marketing și comunicare, strategie, planning și implementare evenimente, identitate de brand, creație și retail design, media, BTL, PR, social media, web development și web design, direct marketing & promoții, PR și e-commerce.

Echipa ERKA reunește aprox. 40 de profesioniști pregătiți să acopere arii cheie și să ofere consultanță strategică și implementare eficientă a campaniilor. Printre clienții ERKA Synergy Communication se numără: DOMO Retail, Decathlon, CORA, Camera de Comerț și Industrie a Franței, Ambasada Franței, Yves Rocher, Guess, Rombiz, Casiopeea, Norauto, Domino's Pizza, MOA, Natural Paris, MFA, Minet SA, Van Rijn etc.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram