Gamificarea unui joc sportiv cu micro pariuri: cum companiile și ligile de pariuri sportive angajează pariorii și fanii sportului

10 ianuarie 2024
Autor:
Libra WEBCORP

Obiectivul final al fiecărei companii care oferă pariuri sportive online în România - la fel ca peste tot în lume - nu este altul decât obținerea unui profit. Din orice punct de vedere și din orice perspectivă disponibilă - rolul unei case de pariuri online este acela de a genera mai multe venituri și de a-și crește profiturile. 

Desigur, există și alte puncte de vedere, care necesită ca fiecare firmă de afaceri să fie mult mai responsabilă față de societate, decât simpla îndeplinire a obiectivelor financiare, dar concluzia de bază spune că toate site-urile de pariuri există pentru a face bani. 

Într-o lume care funcționează cu o viteză incredibil de mare și în care internetul și mediul digital au difuzat în mare măsură cu mediul real, fizic, casele de pariuri sportive au apelat la operațiuni online pentru a putea capta în același timp schimbarea digitală în creștere și nevoia tot mai mare de interacțiune. 

Dar chiar și în lumea online, operarea cel mai bun site de pariuri nu este un panaceu și, cu siguranță, nu este răspunsul la toate provocările și problemele cu care se confruntă case de pariuri în ceea ce privește menținerea unei baze de clienți loiali și reducerea costurilor de achiziție a clienților.

Provocarea cu care trebuie să se confrunte este cum să îi facă pe utilizatorii existenți să parieze mai mult sau cum să atragă noi clienți cu investiții minime de marketing și de capital și, prin urmare, cum să obțină venituri mai mari. 

Una dintre cele mai eficiente și mai eficace modalități de a face acest lucru este prin intermediul jocurilor de noroc la un meci sportiv, oferind oportunități de micro-pariuri. Micro-pariurile se referă la pariurile plasate în direct, în timp ce se desfășoară un meci, dar nu pe rezultatul acestuia. Este un tip hibrid de pariuri care are elemente de pariuri în joc și de pariuri de propunere (prop), în care pariurile se fac pe orice, mai puțin pe rezultatul final sau pe rezultat. 

Cu micro pariuri, pariorii sportivi au șansa de a plasa pariuri care vor fi decontate înainte ca meciul să se termine - de fapt, în cele mai multe cazuri, pariurile sunt decontate la câteva momente după ce au fost plasate. Iar aceste pariuri pot fi de orice fel - de la ce echipă va marca următorul punct într-un meci din NBA până la rezultatul unei aruncări într-un meci din MLB și de la rezultatul următoarei lovituri de departajare într-un meci din NFL până la următorul meci din cadrul unui meci de tenis de la US Open.

Micro-pariurile vin ca un factor de gamificare a oricărui eveniment sportiv. Acesta face ca un meci să fie mult mai captivant, făcându-l interactiv și stimulând modalitățile prin care spectatorii și fanii pot reacționa la eveniment, la schimbările care au loc, la dinamică. Ajunge să facă un meci să semene cu o interfață de joc în care performanțele sportivilor, rezultatele meciurilor și rezultatele devin obiectul acțiunii de joc a pariorilor sportivi.

Având în vedere că micro-pariurile conduc la gamificarea jocurilor sportive, fiecare parte a ecosistemului de pariuri fotbalistice online este într-un fel sau altul avantajată. Casele de pariuri și site-urile de pariuri online își văd veniturile crescând, deoarece vorbim de un volum mai mare de pariuri, ceea ce înseamnă un "suc" mai mare și, prin urmare, profituri mai mari. 

Ligile propriu-zise își văd, de asemenea, fanii în creștere, iar angajamentul crește, ca să nu spunem că atinge cote maxime. Pe măsură ce ligile prezintă o versiune gamificată a meciurilor și a jocurilor pentru pariorii sportivi, ele obțin în cele din urmă mai multă atenție din partea fanilor, mai mult entuziasm pentru că iau parte într-un fel la joc și mai multă emoție în vizionarea și urmărirea jocului. 

Micro-pariurile conduc gamificarea jocurilor sportive prin oferirea a mii de piețe în timp real disponibile pentru pariuri pentru oricine urmărește un meci în direct sau chiar asistă. Și cum există atât de multe oportunități de interacțiune între spectatori și un joc sportiv, fundamentul jocului devine explicit, spectatorii putând să acționeze și să se cufunde în ceea ce privesc.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram