80 la suta dintre companii cred ca ofera un customer service de succes in timp ce doar 8 la suta dintre

18 noiembrie 2014

Bucuresti, 17 noiembrie 2014: Cercetarile au demonstrat ca organizatiile care vin in intampinarea nevoilor clientilor, atat la nivel de business, cat si la nivel uman, au succes intr-o piata efervescenta. De fapt, cei mai multi clienti nu cumpara de la companii, ci de oamenii cu care lucreaza in acele companii. Dincolo de imaginea brand-ului si publicitate, experienta clientilor este cel mai puternic influentata de contactul cu alte fiinte umane – care raspund la telefon sau stau la ghiseu. Aceste interactiuni cu brandul determina considerabil daca un client va ramane loial companiei sau nu.

“Clientii isi doresc sa aiba mai multe posibilitati de a interactiona cu o companie, de aceea, acum este timpul pentru organizatii sa isi schimbe abordarea si sa isi innoiasca structura, managementul si comunicarea, pentru a se adapta cerintelor consumatorilor. Call center-ul nu mai este varianta potrivita – avem nevoie de o strategie noua pentru interactiunea cu clientii, menita sa ofere o experienta imbunatatita consumatorului. Pentru a avea o abordare optimizata, centrata pe client, companiile trebuie sa investeasca in dezvoltarea echipei, tehnologiei si spatiilor de lucru. Participarea la ‘Customer Experience Forum’ reprezinta o oportunitate de a impartasi insight-uri de profil si de a invata de la ceilalti jucatori din piata de nisa.” afirma Richard Kenny – EMEA Marketing Manager, Plantronics

"Multi-channel implica furnizarea de informatii sau solutii avand la dispozitie canale multiple, dar nu neaparat integrate. Omni-channel este evolutia naturala de la multi-channel. Omni-channel este vizualizarea experientei prin ochii clientului, orchestrarea calatoriei clientului pe toate canalele si device-urile, astfel incat intreaga experienta cu brandul sa fie continua, integrata si coerenta.", a afirmat, in cadrul conferintei “Customer Experience Forum”, Raluca Radu - Contact Center Coordinator, Samsung Electronics.

"Perceptiile consumatorilor asupra unei afaceri si a produselor/serviciilor sale au un efect urias asupra comportamentului de cumparare.", a punctat Ioana Chele - Director, HR&Support Functions, Depanero, in cadrul evenimentului “Customer Experience Forum”.

"Intr-o campanie de direct marketing, daca selectam clientii dupa un model predictibil, investitia va fi de 10 ori mai mica si rata de succes de 3 ori mai mare, in comparatie cu o campanie bazata pe o selectie aleatorie a bazei de date." Ionel Dinu - Operations Manager, Transiris Corporation.

In cadrul conferintei de business, participantii au avut ocazia de a asista la lansarea cartii lui Mihai Dragnea - Global Retention Manager, Bitdefender, intitulata „This is retention”.

“ ‘This is Retention’, prima carte despre Customer Retention din Romania, reprezinta doar inceputul unui proiect in care cred. Este un proiect dedicat specialistilor, expertilor in Customer Loyalty & Retention, celor care isi doresc sa inteleaga conceptele de loialitate si retentie nu din auzite, ci asa cum sunt ele cu adevarat: diferite.” Mihai Dragnea - Global Retention Manager, Bitdefender.

Printre speakerii acestei editii s-au regasit: Ionel Dinu – Operations Manager, Transiris Corporation, Richard Kenny – EMEA Marketing Manager, Plantronics, Mihai Dragnea – Global Retention Manager, Bitdefender, Raluca Radu – Contact Center Coordinator, Samsung Electronics, Dan Alecu – Manager, Tehnical Contact Centers, Customer Care Division, Telekom Romania, Ionela Chele – Director, HR&Support Functions, Depanero, Bogdan Dragotoiu – Sales & Marketing Manager, TNT Romania.
Evenimentul s-a bucurat de sprijinul partenerilor: ABN Systems – partener Plantronics – in calitate de Strategic Partner si Customer Service School, Mystery Shopping Agency si JW Marriott Bucharest Grand Hotel – Supporting Partners.

Conferinta “Customer Experience Forum” a fost sustinuta si de partenerii media: DoingBusiness ro, Marketing Portal, Romania Libera, GadgetTrends, Efin, adhugger, mediaTrust, Business Live, Sensiblu.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram