LivePR susține pentru al treilea an consecutiv Topul Național al Firmelor Private din România

13 Oct 2015 • DiverseNo Comments »

top

 

În 27 octombrie 2015, la hotelul JW Mariott din București se împart distincțiile pentru cele mai mai bune firme din mediul de afaceri românesc, firme care s-au remarcat în anul 2014. Pentru al treilea an consecutiv, LivePR.ro este partener media oficial al evenimentului care a devenit deja unul de tradiție pentru mediul de business românesc. Premiile oferite de CNIPMMR (Consiliul Național al Întreprinderilor Mici și Mijlocii din România) sunt recunoscute la nivel internațional prin votul de încredere acordat evenimentului de către instituții ca: Uniunea Europeană a Artizanatului și a Întreprinderilor Mici și Mijlocii (UEAPME) și Asociaţia Mondială a Întreprinderilor Mici și Mijlocii (WASME). Read the rest of this entry »

S-a dat startul înscrierilor la Conferința Managementul Relațiilor cu Clienții în România 2015

20 Mar 2015 • Despre una, despre altaNo Comments »

crmAcumen Integrat anunță desfășurarea primei ediții a Conferinței Managementul Relațiilor cu Clienții în România, care va avea loc în perioada 4-6 iunie 2015, la Hotel InterContinental București. Read the rest of this entry »

#RaceTogether: Starbucks luptă împotriva rasismului

19 Mar 2015 • Despre una, despre altaNo Comments »

starbucks
CEO-ul Starbucks Howard Schultz poate fi considerat unul dintre cei mai îndrăzneți manageri de corporație. Schultz nu se dă înapoi de la a implica brandul pe care îl reprezintă în probleme politice sensibile. Cea mai recentă campanie de responsabilitate socială demarată de Starbucks a luat cu asalt rețelele sociale, unde #RaceRogather este „trending”. Read the rest of this entry »

Raport Facebook: se intensifică intervenția guvernelor în rețelele sociale

18 Mar 2015 • Despre una, despre altaNo Comments »

facebook
Un raport recent publicat de Facebook „Global Government Requests Report”, într-un exercițiu de transparență, este relevat numărul cererilor guvernelor statelor lumii în legătură cu restricționarea conținutului sau accesul la conturile care au încălcat legile din statele respective. Printre cele mai active țări din punctul de vedere al numărului de cereri sunt India și Turcia. Read the rest of this entry »

Facebook face curățenie. Like-urile paginilor ar putea să scadă

6 Mar 2015 • DiverseNo Comments »

likeFacebook vine cu o veste proastă pentru administratorii de pagini care au recurs la practici neordodoxe pentru a crește numărul de fani ai paginilor pe care le administrează. Astfel, cei care au cumpărat mii de like-rui din surse obscure și au printre fanii paginii profiluri inactive, s-ar putea trezi, începând cu 12 martie fără toată această agoniseală de fani fictivi, adunați doar să „dea bine”. Read the rest of this entry »

Starbucks răspândește dragostea de Valentine’s Day

5 Feb 2015 • Studii de cazNo Comments »
starbucks

Foto: www.businesswire.com

Starbucks, împreună cu site-ul de matrimoniale Match.com, organizează o campanie interesantă cu ocazia Zilei Îndrăgostiților, respectiv pe limba lor, Valentine’s Day. Conform comunicatului de presă emis de companiei, cuplurile care s-au cunoscut prin intermediul site-ului Match.com vor putea să se întâlnească într-una dintre cafenelele Starbucks pentru o primă întâlnire romantică, iar dacă vor bifa în contul de pe site opțiunea „Meet at Starbucks”, se vor bucura de un tratament cu totul special. Read the rest of this entry »

Microsoft și Coca-Cola, cei mai buni dintre cei mai buni din social media în 2014

29 Jan 2015 • Despre una, despre altaNo Comments »

socMedAwards14_logoPRDaily una dintre cele mai bune publicații de PR din Statele Unite a anunțat câștigătorii ediției 2014 a „Social Media Awards”. Câștigătorii au fost aleși în funcție de voturile cititorilor care au putut să le urmărească activitatea și să-și manifeste apreciaerea sau dezacordul pe toto parcursul anului trecut. Cititorii PR Daily au putut alege din campanii pe social media venite din toată lumea și au putut evalua după bunul plac elemente cum ar fi creativitatea mesajului, targetarea, impactul și alte criterii foarte bine definite. Read the rest of this entry »

De ce ai avea nevoie de content marketing in 2015?

22 Jan 2015 • Despre una, despre alta, Trusa cu unelte de PRNo Comments »

cm2Content marketingul sau, în traducere neaoșă marketingul prin conținut pare să fie punctul esențial al strategiilor de marketing, SEO și PR pe care companiile deschise către online ar trebui să-l adopte dacă vizează ca, în următoarele 11 luni și câteva zile să „ridice capul” și să se remarce în puzderia de oferte speciale, reduceri peste reduceri, avantje client peste avantaje client sau evenimente speciale ca Black Friday, Paște sau Crăciun. Read the rest of this entry »

LivePR.ro susțineTopul Național al Firmelor Private din România, cel mai amplu eveniment dedicat recunoașterii meritelor antreprenorilor autohtoni

23 Oct 2014 • Despre una, despre altaNo Comments »

topfirme

LivePR.ro este partener oficial al Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) cu ocazia organizării celui mai mare eveniment dedicat antreprenorilor români și. În special recunoașterii meritelor acestora. Parteneriatul poate deveni o tradiție, LivePR.ro, fiind în al doilea an consecutiv alături de CNIPMMR, oferind instituției srijinul pentru promovarea evenimentului. Read the rest of this entry »

Cum scrii un comunicat de presă pentru promovarea unui concert?

12 Sep 2014 • Despre una, despre alta, Relatiile publice si internetulNo Comments »

redactare comunicat de presa

Pentru oamenii de PR și comunicare din sectorul artistic este o adevărată dramă, ca la ora concertului, sau la ora vernisajului expoziției sala este goală. În primul rând, în această situație, artistul sau artiștii primesc o lovitură puternică de moral, iar în al doilea rând responsabilul cu promovarea evenimentului primesc, la rândul lor o dovadă usturătoare a faptului că nu și-au prea văzut de treabă. Read the rest of this entry »